Corleone Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 UANSETT hvilket formål denne ferritringen skal ha, så skal i alle fall ledningene fra fronten av kabinettet surres rundt den og det skal være bedre enn hvis den ikke er der. Når det gjelder det integrerte lydkortet ditt så knitrer det vel hovedsaklig fordi at det er integrert og fordi det er så nært PSUen som det er(selvsagt avhengig av kvaliteten på PSUen!). Forresten så KAN det hende at det blir mindre støy hvis du plugger pc'en din i en jorda kontakt (hvis du ikke allerede gjør det da). Har forresten til dags dato ikke vært borti integrerte lydkort som ikke støyer og har noe særlig god lydkvalitet (OBS! Begrenset tilgang til div. HK med integrert lyd). Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Takker for svar Men skal denne ringen bare berøre ledningene og ikke noe annet(f.eks bunnen av kabinett\siden.Kabinette er av metal)?? Endret 10. februar 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 sura ledningene rundt ringen og lå den på bunnen av kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Men skal denne ringen bare berøre ledningene og ikke noe annet(f.eks bunnen av kabinett\siden.Kabinette er av metal)?? Hvis ringen ikke skal berøre kabinettet så tror jeg at de hadde levert den isolert i en eller annen form for plastikk/gummi. Tror at du kan legge den i bunnen av kabinettet uten fare for noe =) Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 ok....takk. men det er jo litt rart at ringen leges i en eske. Og ikke siter på ledningene fra før. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Mener du den tjukke metalringen som er med? Aner ikke hva den skal brukes til, men den er koooz å ha på fingeren da har du små fingre Lillefingeren. Ellers må jeg si at jeg får plass til hele deg i hånda mi, jeg er stor og grov den får ikke plass på lillefingeren min engang.og det sier masse Neeeida. Ringen kommer selvsagt ikke ned over leddet mitt på fingeren, men halvveis er vel bra nok Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Mener du den tjukke metalringen som er med? Aner ikke hva den skal brukes til, men den er koooz å ha på fingeren da har du små fingre Lillefingeren. Ellers må jeg si at jeg får plass til hele deg i hånda mi, jeg er stor og grov den får ikke plass på lillefingeren min engang.og det sier masse Neeeida. Ringen kommer selvsagt ikke ned over leddet mitt på fingeren, men halvveis er vel bra nok min kommer ikke over ledet den heller så da er det vel det samme da. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Ohh, ikke bare jeg som har sitti med den ringen på tuppen av lillefingeren i litt for mange timer? *finne ringen sin igjen* Edit: Fant ikke chieftec ringen, men jeg fant en større :O og den går over leddet :O Endret 10. februar 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ok....takk. men det er jo litt rart at ringen leges i en eske. Og ikke siter på ledningene fra før. Kommer ikke resten av skruene også i den eska da? I så fall må en vel undre seg over at ikke skruene kommer påmontert inni kabinettet =P Btw folkens: Har også sitti med den ringen på lillefingern mens jeg mekka pc Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg er klar over at dette er en stor bump, men likevel er det vel bedre å spørre her enn å lage en ny tråd. Ringen er der altså på grunn av LED-lamper. Hva skjer da med for eksempel viftestyringen min med en del led på (Zalman sin gamle), og led-ene jeg har i kabinettføttene? Burde jeg hatt en slik ring rundt der og? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå