Gå til innhold

Førstegangsbruker PDA ønsker kjøpsråd!

exiton

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg vurderer en rimelig pda, (gjerne under kr. 1000.- hvis brukt). Hva bør jeg legge vekt på? farger / sort hvitt?

Hvor kan man kjøpe sånt brukt?

Tenker bl.a. på palm zire, palm Vx etc... noen meninger?

Tungsten E har farger, noen meninger?

kontakt meg gjerne om du har en gammel palm liggende..

Takk!

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at Tungsten E og Palm Zire annonseres på QXL en gang i blandt, men finnes det andre plasser å få kjøpt slikt brukt?

Hvordan fungerer det å kjøpe slikt via ebay? Er frakten dyr? Betaler man MVA?

Takk!

(kontakt hvis du har en brukt Palm...)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Funker helt fint å kjøpe sånt på eBay. Ihvertfall for meg :) Har ikke fått futen på døra enda.

Jeg har en Zire71 (kjøpt da den kom, for snart et år siden), og jeg er kjempefornøyd. Vel er den markedsført som en moro-modell i forhold til Tungsten, men jeg bruker den hver eneste dag, hele dagen, i studier og jobb. Særlig etter at jeg kjøpte et tastatur (stowaway) er det som en liten laptop (bare i lommestørrelse). Kan ikke anbefale nok.

Tungsten modellene er gjerne kraftigere og har plass til flere kort samtidig og større skjerm. Noen har innebygd WiFi/Blåtann, men jeg trenger ingen av disse tingene.

Zire71 er blitt en god del billigere siden jeg kjøpte den (har jeg inntrykk av), så her får du mye for pengene. Jeg går nå og sikler på ny mobil og kommer vel til å bruke omtren 3000 på det, men jeg føler ikke at den kommer til å gi meg på langt nær like mye som Z71 -en min.

Sjekk ut:

www.PalmOne.com

www.palmgear.com

www.infosync.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...