Gå til innhold

Hardware til 3000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR 727,08 kr

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 905,44 kr

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 866,88 kr

Thermaltake Extreme Volcano 12 CPU-Vifte 404,95 kr

Spire "Silver Grease" kjølepasta 86,45 kr

Totalt: 2 990,80 NOK ;)

Edit; priser hentet fra komplett.no

Endret av eln
Lenke til kommentar

Snorre123: Hvordan trylle fram 900 extra? når han skriver han har 3000,- til rådighet vil jeg si vi her på forumet bør holde oss til trådstarter's begrensninger.

HK i mitt forslag lengere opp i tråden kan diskuteres, har selv Abit NF7-s å er svært fornøyd, har ikke noen erfaringer med epoX/asus etc. men på en ting kan jeg si meg sikker.. jeg ville ikke ha kjøpt msi :) . har hatt så mye prakk med mitt første og aller siste msi kort atte... ja.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Snorre123: Hvordan trylle fram 900 extra? når han skriver han har 3000,- til rådighet vil jeg si vi her på forumet bør holde oss til trådstarter's begrensninger.

Kan ikke folk få gi tips om å spare mer, slik at han får mer igjen for pengene? Jeg synes også trådstarter burde samle samme litt mer penger før han går til innkjøp av hardware. En AMD Athlon 64 3000+, et Gigabyte nForce 3 hovedkort og litt billig minne, skal komme ned mot 3k.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du... Kanskje han ikke trenger en AMD 64 til 1700-1800 kr...

Kanskje han klarer seg mer enn bra nok med f.eks AMD XP 2500+ til 800-kr...

Han ba om knakende gode forslag og jeg synes det beste forslaget er at han går for Socket 754. Hvis han ikke trenger så god maskin, holder en AMD 64 maskin mye lenger enn en Athlon XP, ergo han sparer i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...