Just_blank26 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg mottok nettopp spillet Chaser fra bestgames, men jeg får ikke til å spille det multiplayer. Jeg får beskjed om dette: "Error: Game rules file "Maps\chst02.STrulez" is missing". Noen som har lignene problem med Chaser motatt fra bestgames? De hadde heller ikke sendt med noen cd key, så jeg måtte finne meg en cd key generator. Men når jeg kjøper et spill så forventer jeg at MP funksjonen også skal virke. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har ikke vært borit bestgames, men om det var meg som var kunde der og fikk samme problem som deg hadde jeg i alle fall sendt dem en krass email om saken. Også det at du ikke har fått cd key er for dårlig, og dermed har du ikke fått produktet du har betalt for. Sett opp en mail, send den og forvent å få kompensering for feilen de har gjort. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvis du bruker en generert key, kan du ikke spille over internett. Men det virker ikke som om det er forklaringen her... har du sjekket om den filen eksisterer? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, samme her. Best Games har fjerna "halve spillet" uten å nevne det for kundene. Bildene i brukermanualen er også uten mpdel, bare ett tomrom der multiplayer skal stå, de har glømt å slette noen tastarturfunksjoner i options under multiplayer. I Black Hawk Down var mp med, så det er ett mysterium for meg hvorfor det er fjernet i Chaser. Ringte til BG, men telefondama visste selvfølgelig ingenting. Hun skulle si fra til redaksjonen, har ikke fått noen tilbakemelding ennå. Dårlig service! På hjemmesiden står det ingenting om "tabben" heller. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fikk mitt tredje eksemplar av Chaser i dag av Best Games. Denne gangen fikk jeg en "original" med cd-key og endelig multiplayer! Bare synd det er nesten ingen som spiller online lenger (3-4 servere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå