Gå til innhold

Musikk: Ny sang, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en kompis som startet ett band for noen måneder siden. Og nå har de spilt inn deres første demo. Det er kompisen min som har skrevet den. Hva synes dere?

Hjemmesiden finner du HER!

Sangen må du høyreklikke på og trykke på "lagre som." Den ligger HER!

Hva synes dere? Jeg vil IKKE ha noen meninger om at dere ikke liker musikk typen, da rapporterer jeg dere til mod.

Denne posten er KUN for de som liker progressiv rock.

Endret av ComputerBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan til tider minne litt om Dream Theater, bare dårligere :p (no offence, men skal mye til å spille som de)

Føte dog, at det ble noe repetivt og kjedelig etterhvert, spesiellt mot midten. Er jo litt nedtur at det er vokalløst også. Oh, demo i wma-format kommer ikke til å bli godt mottat her, forresten :ermm:

Lenke til kommentar

Eg sakna ei strammare oppbygging av låta. Sjølv om det var ein del variasjon, fekk eg eit monotont rett-fram-inntrykk. To minutt kortare, så hadde det kanskje kome seg. Den einfingra pianisten høyrdest litt vel uengasjert ut i lengda.

Innleiinga var akkurat dobbelt så lang som den burde ha vore. Komponisten må stramma seg opp, og pianisten bør finna seg ein annan jobb (har de ikkje eit triangel eller noko?). Lydbiletet elles var i grunnen ikkje så gale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...