CB87-Bergen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hei, Jeg har en kompis som startet ett band for noen måneder siden. Og nå har de spilt inn deres første demo. Det er kompisen min som har skrevet den. Hva synes dere? Hjemmesiden finner du HER! Sangen må du høyreklikke på og trykke på "lagre som." Den ligger HER! Hva synes dere? Jeg vil IKKE ha noen meninger om at dere ikke liker musikk typen, da rapporterer jeg dere til mod. Denne posten er KUN for de som liker progressiv rock. Endret 9. februar 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan til tider minne litt om Dream Theater, bare dårligere (no offence, men skal mye til å spille som de) Føte dog, at det ble noe repetivt og kjedelig etterhvert, spesiellt mot midten. Er jo litt nedtur at det er vokalløst også. Oh, demo i wma-format kommer ikke til å bli godt mottat her, forresten Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Eg sakna ei strammare oppbygging av låta. Sjølv om det var ein del variasjon, fekk eg eit monotont rett-fram-inntrykk. To minutt kortare, så hadde det kanskje kome seg. Den einfingra pianisten høyrdest litt vel uengasjert ut i lengda. Innleiinga var akkurat dobbelt så lang som den burde ha vore. Komponisten må stramma seg opp, og pianisten bør finna seg ein annan jobb (har de ikkje eit triangel eller noko?). Lydbiletet elles var i grunnen ikkje så gale. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Enig med Haltan. Spennende start og bra "drift", men andre halvdel var noe monoton og kjedelig. Synes allikevel dette var bra saker, tiltross for at dette ikke er min type rock. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ja, og med tanke på at de i bandet er 16-17 år og bare har spilt i noen måneder... Så synes eg det er bra Endret 9. februar 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå