worldin Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har et sapphire r9800xt kort og har kjøpt meg Zalman GPU-kjøler (ZM80CHP) og viften som skal være til, jeg ble litt skeptisk da jeg så at kjøleribba ikke tar hensikt til å kjøle minnet , er denne kjøleren bra nok eller blir dette farlig varmt ? Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 tror ikke den passer i det hele tatt, desuten så er 9800XT løsninga angående kjøling ganske bra fra før av så ser ikke noe grunn til å bytte pluss at den ikke bråker! Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Orginal vifta de kjøler også minnet? Zalman og vga silenser kjøler bare gpu. Du må nok fram med lim og få på kjøleribber på minnet. Lenke til kommentar
worldin Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) så hvis jeg bare limer på kjøleribber på rammen slik at de står mellom kortet og ribba blir det bra ? edit: hvilke ribber bør jeg kjøpe Endret 9. februar 2004 av worldin Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Selv om Zalman bare kjøler Gpu skal det fortsatt være mulig å klokke Ram opp med 10-20 mhz, når GPU kjøles kan Ram klokkes høyere siden det blir lavere temp på Skjermkortet generelt Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Se bort fra innlegget mitt, er ikke så sikker på om det er så lurt å montere Zalman på et 9800XT kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå