Punkyfish Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hei, Jeg er på jakt etter en bærbar som skal brukes til litt videoredigering og bildebehandling. Hva for en bærbar bør jeg gå for da? Den skal vere "mobil", siden den skal bringes til og fra skolen hver dag. Hadde tenkt meg en med Centrino teknologi. Kan noen anbefale meg en passende pc? Har kikket litt på Dell Inspiron 510M med 512mb minne, 1.5Ghz Centrino, DVD-brenner 40Gb HD for like under 12.500,- (eksl moms). Finnes det noen andre bedre alternativ, eller er dette noe jeg bør gå for? Tenkte å bestille nå ganske snart, så takker for hurtige svar Endret 9. februar 2004 av Punkyfish Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 For det første kan jeg jo si at linken din ikke virker fordi det ikke går ann å linke til handlekurven. For det andre synes jeg heller du kan søke litt rundt på forumet. Har vært mange tråder med akkurat samme spørsmål tidligere, så du vil nok fortere finne de svarene du søker på denne måten. Lenke til kommentar
Mr. Candyman Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Og vi skal ikke engang begynne å diskutere hva en "centrinoprosessor" er..... Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hihi.. nei, det er jo forsåvidt også en diskusjon for seg selv. : p ( mer om centrino-teknologien kan du lese her: http://www.intel.com/products/mobiletechno...ote+mobiletech& ) Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Og vi skal ikke engang begynne å diskutere hva en "centrinoprosessor" er..... nei, tenkte jeg skulle overse "centrino prosessor" denne gangen. men noen måtte vel nesten ta det opp Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei, Jeg er på jakt etter en bærbar som skal brukes til litt videoredigering og bildebehandling. Hva for en bærbar bør jeg gå for da? , så takker for hurtige svar Anbefaler ibook eller powerbook. www.apple.no Der følger det med bra film-program i pakken. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 anbefaler deg å investere i en maskin med et brukbart skjermkort og bra cpu. en dell inspiron 8600 er kanskje tingen for deg?tror du kan få den med det meste dut renger for ca. 13000 om du ikke vil ha lang garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå