E1rik Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Heisann. Lurer egentlig bare på om det er bedre å bruke vannkjøling på skjermkortet, eller en Vga silencer? Vann kjøler jo bedre enn luft. Kanskje dette er et tåpelig spørsmål, men må spørre alikevel. Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Du vil oppnå bedre temperaturer med vannkjøling enn luft ja.. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Dvs bedre clocke egenskaper. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg hiver meg på her, vill man klare å klokke mye høyere med vannkjøling?, jeg har et 9800pro, klarer å dra core oppi 440 med org kjøling, vil jeg klare opp imot 500 med vannkjøling? Lenke til kommentar
soink Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg hiver meg på her, vill man klare å klokke mye høyere med vannkjøling?, jeg har et 9800pro, klarer å dra core oppi 440 med org kjøling, vil jeg klare opp imot 500 med vannkjøling? Det er meget mulig, men du burde jo ha en ganske ok raddis og da.. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg hiver meg på her, vill man klare å klokke mye høyere med vannkjøling?, jeg har et 9800pro, klarer å dra core oppi 440 med org kjøling, vil jeg klare opp imot 500 med vannkjøling? Ikke så verst kort du har virker det som, når du med orig. kjøler klarer 440, vil tro du kommer NÆRMERE 500 ihvertfall med h2o, men tvilsomt at du kommer noe særlig over dette, jeg har sett en person(Forman, med voltmod på skjermkort) over 500Mhz med vannkjøling, og dette skal sies å være utrolig bra. Med tanke på at du ikke nevner noen voltmods, så går jeg utifra at du ikke har foretatt noen heller, og da tviler jeg seriøst på at du når 500Mhz. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 burde kanskje snart spekulere i levetia på det fantastiske kortet ditt med såpass overklokking.. skjermkortet ditt blir sikkert bra varmt selv om det ikke henger seg. Regner med at du kan spille og belaste skjermkortet ditt over tid også med verdiene du oppgir. men som sagt.. det var den levetida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå