TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har en Z600, og glemmer hver morgen å skru på lydløs, fordi jeg skal på skolen.. finnes det noe program jeg kan laste ned som skrur på lydløs kl.? og skrur av lydløs kl.? takk for svar.. Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis z600 bruker symbian, så regner jeg med du kan bruke Extended Profiles Pro til det. Tror det var en slik funksjon der... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nei, den har ikke Symbian, og har derfor ikke muligheten til det... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 vet ikke om noe java program for dette... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det finnes ikke, da mobiler uten Symbian er svært begrenset med frynsegoder og programmer. Det finnes ikke et java-program, og vil ikke komme heller. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hvis det er med z600 som med t610 og t68i så kan du legge til avtaler i kalenderen din og få den til å sette til en bestemt profil. Det går fort hvis du legger inn timeplanen for en uke outlook og velger gjentakelse (recurrence) for x antall uker. EDIT: skrivefeil Endret 9. februar 2004 av oro2 Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 skjønte ikke helt det der? hvordan får jeg den til å sette til en bestemt profil? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 På min gamle t68i så var det et valg under kalender et sted husker ikke helt hvor. en kamerat med t610 bruker det og, så da er det nok på z600. På min var det kalender -> valg -> profiler (eller noe lignende) Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nå sjekket jeg i maualen for z600 (engelsk) og det står det at det er under: Organizer -> Calendar -> Options -> Profile Switch der kan du velge mellom manual, off eller auto. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 oki, greit nok.. men jeg kan ikke sitte å lage en og hver avtale for flere måneder.. må jo ta år og dag før jeg er ferdig? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis du har outlook og BT/IR så lager du bare for en uke repiterer den ukentlig.. er gjort på 10 minutter. Hvis du ikke har så tar det kanskje litt tid ja... Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 har ikke sånn blåtann adapter ting til pc.. men får meg en sånn i løpet av uka, eller neste Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 har du IR da? (infrarød) Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 nei, eller har jo det på mobilen.. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 PÅ symbian telefoner kan du programere telefonen til å gå i lydløs modus automatisk når du er på skolen.Den bytter automatisk tilbake hvis du fjerner deg fra skolen uansett tid. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 PÅ symbian telefoner kan du programere telefonen til å gå i lydløs modus automatisk når du er på skolen.Den bytter automatisk tilbake hvis du fjerner deg fra skolen uansett tid. ? nei... du kan nok ikke programere de; men du kan få programmer for det... det finnes 3 typer programmer: 1. tidsprogrammer som endrer profil etter tid... praktisk eks. Psiloc's S-profiles 2. Navigasjon... dyrt; men virker fint... 3. GSM-basestasjon måler program som finner din ca. posisjon (ikke fryktelig nøyaktig; men d virker supert i storbyer ) eks. Psiloc's Mini-GPS Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 1. tidsprogrammer som endrer profil etter tid... praktisk eks. Psiloc's S-profiles Hihi, denne funksjonen ligger innebygd i Nokia 3510, en grei funksjon det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå