LarZen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Noen andre som liker dette spillet? Jeg er en Half-Giant level 25 Warrior. Medlem i Guilden Brotherhood Of Steel. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg spiller det. Begynte i går, så jeg har ikke kommet så langt. Er Saris lvl 6 på Earth. Har ikke skaffet meg noe Guild enda. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei. Jeg er lvl 23 reaver på Wind Serveren. Guilden er reclamation inc. Hovedsakelig folk fra UK, Irkland og Europa...Har det mye moro. Jeg er vel en av de som ikke var hetl enig med anmeldelsen her på Gamer. Spillet har mye bra, men som jeg har sett etterhvert også en del svakheter.. Ytelse for oss med ATI kort er en ting. Savner PVP mulighetene som man finner i mange andre spill. For eks. Neocron, SWG og så videre. Tror kanskje det på sikt vil bli spillets store minus.. Begrenset hvor lenge du kan motivere deg for å drepe gollems kun for å få xp. Hadde de derimot lagt med PVP kunne det blitt enda bedre. Kanskje et mål hadde vært og delt opp i ulike fraksjoner hvor målet var å ødelegge andre sin player city....hvem vet hva tiden bringer. Jeg har tatt en liten pause nå, men savner guilden så jeg er vel snart tilbake.. Minime....Rec. inc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå