Gå til innhold

Siemens A60

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny mobil, og går for en billig og bra en (jeg er ingen mobilfreak). Tenkte på den nye Siemens A60, men det virker ikke som noen har den ... Eller så tar jeg feil - noen som vet (og i så fall hva slags pris ligger den på)?

Er egentlig hypp på å kjøpe en ny mobil så fort som mulig, så hvis det er lenge til denne kommer, tenkte jeg rett og slett å gå for A55.

Kommentarer er velkomne!

B.R.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan folk vere så snille å la vere å poste noko når det er berre skit som kommer ut.

Trådstartar lurer på to spesifikke modellar. Og seier at han er ingen mobilfrik.

Å anbefale SX1 då, er som å anbefale råeste modell av Farrari elller Lambogini til ei 70 år gammal dame som skal kun bruke bilen til å kjøre til og fra butikken 700 meter frå huset.

Siemens A55 i følge prisguiden her A55

Siemens A60 i følge prisguiden her

A60 Dog virker det ikkje som nokon har den inne og prisen som låg inne var litt dyr.

kanskje C60 er eit alternativ eller C62

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

hør nå va fyren sier!

han vil ha en telefon nå! SX1 kommer vell ikke enda.. tror jeg... rett meg hvis jeg tar feil.. pluss at han går for en billig telefon.. kanskje de telefonene han nevner stinker, I dine øyner! det spørs jo hva de skal brukes til. hvis man bare skal ringe å sende sms, er jo de flotte! eller?

EDIT: rettet til Bjarne53

Endret av Tarjerasmussen
Lenke til kommentar
hør nå va fyren sier!

han vil ha en telefon nå! SX1 kommer vell ikke enda.. tror jeg... rett meg hvis jeg tar feil.. pluss at han går for en billig telefon.. kanskje de telefonene han nevner stinker, I dine øyner! det spørs jo hva de skal brukes til. hvis man bare skal ringe å sende sms, er jo de flotte! eller?

EDIT: rettet til Bjarne53

sx1 er komt! den kom for en stund siden..

men a55 og a60 er gode valg.. hva med m55?

Lenke til kommentar

Har lite eller ingen erfaring med Siemens "billigtelefoner", men ut i fra tester ville jeg selv godt for C62. Tror den ligger litt over 1100,- i Prisguiden.

Virker ut som man får litt for pengene, iallfall ut i fra Amobil sin test av telefonen. Ser jo ut som "billigtelefonene" som oftes sliter med dårlig skjerm, men ut i fra testen virket C62 skjermen som ganske bra.

Uansett...lykke til med ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...