bjarne53 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva syns folket om amobil her? liker sidne helt greit.. syns de burde fått fingen ut og fått noen tester.. brukt alt for lang tid på sx1 f.eks. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 de har hatt noe problemer med sotfware på sx1 eller noe sånt.. telefonen funket ikke når de fikk den. var noe sånt. syns amobil.no er en god side.. mye stoff om mobiler og alt det. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Amob er jo sjef! sier ikke mer! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 amobil er den beste mobilsiden i værden.(Jo, delehvis fordi det er Norsk, men er uansett en steike bra side ) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 beste norske siden med helt greie tester og supert forum men desverre dårlig sponsor (mpx.no som gir tlf. så seint... d er fortsatt de som gir mobilene antar jeg?) Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Amobil er i alle fall Norges beste mobilside, med knallbra tester, gode artikkler og et bra forum Lenke til kommentar
thom Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 syns amobil er en veldig bra side jeg masse informasjon og et bra forum hvor du for svar på alle mulige spørsmål om mobil. Lenke til kommentar
bjarne53 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 beste norske siden med helt greie tester og supert forum men desverre dårlig sponsor (mpx.no som gir tlf. så seint... d er fortsatt de som gir mobilene antar jeg?) ja, tror de får mobilene fra mpx.. får vel noen fra leverandørene også? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 amobil er en grei side, lagd av barn, for barn, sorry Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 amobil er en grei side, lagd av barn, for barn, sorry Kan ikke du vise oss en side lagd av voksne, for voksne da?? SYNS AMOBIL ER KNALL JEG!! Lenke til kommentar
jac Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Til å være en norsk side er den bra. Men det finnes jo MYE bedre mobilforum andre steder. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 amobil er en grei side, lagd av barn, for barn, sorry Kan ikke du vise oss en side lagd av voksne, for voksne da?? infosync.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå