T.F.T Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Neon123: hvis du har 1 års garanti på dell-en din vil ikke dell fikse pc`n din hvis det har gått et år siden du kjøpte den. så enkelt er det. garanti: ja, det er vel klart. men selv om jeg får en "autorisert tredjepart" til å gjøre det for meg? EDIT: regler fra dell: Dell er ikke ansvarlig for: skade som skyldes feilaktig installasjon, bruk, modifikasjoner eller reparasjoner utført av en uautorisert tredjepert eller av Kunden selv skade som skyldes en annen enn Dell eller andre ytre forhold egnethet for et særlig formål Tredjepartsprodukter, Programvare og IM spesifisert av Kunden. Kunden vil bli gitt en garanti for disse produktene direkte fra produsenten eller lisensgiveren eventuelle anvisninger gitt av Kunden og utført korrekt av Dell Med uautorisert tredjepart, mener de da alle andre enn dem selv? Beklager, det gjør de jo. Det står jo her. noen ganger skulle jeg ønske jeg heller hadde bygd selv Endret 10. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Vis jeg ikke kan bytte kabbis på dellen min klikker jeg Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Man har 5 års reklamasjon med MYE bedre rettigheter enn det Dell har satt opp! Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 En kompis av meg hadde en ganske ny dell. Han ville bytte kabinett. Uten å sjekke om hovedkortet var atx bestilte han kabinett og viftestyringer etc. for 2000 kr. Når han skulle flytte hardwaren over fant han ut at hovedkortet ikke passet. Han måtte kjøpe nytt hovedkort......... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen som vet hvilket hovedkort som sitter i Dell Dimension 8300? Det med P4 3G og 800mhz FSB Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen som vet hvilket hovedkort som sitter i Dell Dimension 8300? Det med P4 3G og 800mhz FSB Dell bruker Intel sine hovedkort Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Klarer ikke å finne det på intel sin sider, det har 4 minneporter, og to av dem ligger nesten på kortet. Noen som vet hvilket det er? Endret 24. februar 2004 av hifiking Lenke til kommentar
densen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det problemet jeg fikk var att bryter,hddled diskled på frånten var i en plug så der måtte jeg kutte kablene. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har en kompis som hadde et nytt ATX kort som han satt i en GAMMEL kasse. ikke spør hvorfor. han er ikke den skarpeste kniven i skuffa. uansett så var ikke spacen rett i forhold til ATX så han stripsett det opp med dempematriell imellom kassa og ATX. så viss ikke spacen passer med Dell ATX kortet ditt så kan du vel gjøre noe lignende. skulle vel tru dette ville holde på varmen men ikke så mye som man tror... bare bruk noen vifter i kassa så er alt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå