Gå til innhold

Sette gammelt hovedkort over i nytt kabinett!

Anbefalte innlegg

Neon123: hvis du har 1 års garanti på dell-en din vil ikke dell fikse pc`n din hvis det har gått et år siden du kjøpte den. så enkelt er det.

garanti: ja, det er vel klart. men selv om jeg får en "autorisert tredjepart" til å gjøre det for meg?

EDIT: regler fra dell:

Dell er ikke ansvarlig for:

skade som skyldes feilaktig installasjon, bruk, modifikasjoner eller reparasjoner utført av en uautorisert tredjepert eller av Kunden selv

skade som skyldes en annen enn Dell eller andre ytre forhold

egnethet for et særlig formål

Tredjepartsprodukter, Programvare og IM spesifisert av Kunden. Kunden vil bli gitt en garanti for disse produktene direkte fra produsenten eller lisensgiveren

eventuelle anvisninger gitt av Kunden og utført korrekt av Dell

Med uautorisert tredjepart, mener de da alle andre enn dem selv?

Beklager, det gjør de jo. Det står jo her. noen ganger skulle jeg ønske jeg heller hadde bygd selv :no::(

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kompis av meg hadde en ganske ny dell. Han ville bytte kabinett. Uten å sjekke om hovedkortet var atx bestilte han kabinett og viftestyringer etc. for 2000 kr. Når han skulle flytte hardwaren over fant han ut at hovedkortet ikke passet.
Han måtte kjøpe nytt hovedkort.........
Lenke til kommentar

Har en kompis som hadde et nytt ATX kort som han satt i en GAMMEL kasse. ikke spør hvorfor. han er ikke den skarpeste kniven i skuffa. :p

uansett så var ikke spacen rett i forhold til ATX så han stripsett det opp med dempematriell imellom kassa og ATX. så viss ikke spacen passer med Dell ATX kortet ditt så kan du vel gjøre noe lignende.

skulle vel tru dette ville holde på varmen men ikke så mye som man tror... bare bruk noen vifter i kassa så er alt greit. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...