DarkKing Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei Jeg har kjøpt et hovedkort fra Promise Technology. Det heter Ultra66. Men jeg finner ikke ut hvilken prossesor som passer til det. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Se i nåde... Hvis jeg ikke tar helt feil, så har du kjøpt intet annet en en harddisk kontroller!!!! Ikke rart du ikke finner noen prosessor som passer... Promise lager nemlig harddisk kontrollere, og ultra66 er navnet på en standard. andre navn på denne standarden er ATA66 og UltraATA66... Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Dette er ikke ett hovedkort, dette er ett IDE kontrollerkort hvor du kan koble til harddisker/cd/dvd-enheter. Lenke til kommentar
DarkKing Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 flax jeg ikke har kjøpt den da. på siba (en butikk i sandnes) sa de at det var et hovedkort-. Lenke til kommentar
DarkKing Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 jeg er ikke akkurat den beste mes hardware nei.. AuthenticAMD AMD-K6tm W/ multimedia extensions 256,0 mb RAM står det når jeg trykker egenskap på min datamaskin. siden det står AMD skal jeg kjøpe en AMD prossesor? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 DarkKing : Enten er du veldig dum, eller så bare poster du her for å kødde med folk. (No offense, men måtte si det!) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 11:31, Betroz skrev:DarkKing :Enten er du veldig dum, eller så bare poster du her for å kødde med folk. (No offense, men måtte si det!) JA. Det må jeg si også. jeg tror det bare er kødd jeg. (no offense) Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Er ikke SIBA en svensk kjedebutikk som har etablert seg i norge med heller dårlig resultat?? Stakkars svensker, skjønner ikke noen ting. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 SIBA er en kjedebutikk ja (vet ikke om den er svensk eller ikke)... De er ganske rimelige på div. utstyr, de selger alt mulig rart, fra TV, stereo, annet lyd, data, etc etc. Kjøpte mitt Logitech Formula Force GP der... billigere enn noen plasser jeg fant på nettet, kosta meg vel 700,- tror jeg. Fin pris :wink: Lykke Til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hvis du ikke kødder, og virkelig har så lite peiling på data, så kjøp en ferdig pc som dell, compaq eller noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå