Shotgun Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke mange av oss som kommer til himmelen ser jeg. Men Holy Cow, hvordan kom du deg inn på den internett-siden? Det skremmer meg nesten like mye... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke mange av oss som kommer til himmelen ser jeg. Men Holy Cow, hvordan kom du deg inn på den internett-siden? Det skremmer meg nesten like mye... jeg syns det er altfor mange gutter/syndere/onanister her på forumet! Så jeg tenkte at en sånn lignende side til kanskje få dere til å bli et bedre menneske alle sammen, så jeg let dagen lang... og endelig til slutt fant jeg den. Men husk folkens! GUD hater onanister PS! ikke tro alt som står i bibelen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 det er det dummeste, og samtidig morsomste jeg har lest på en stund Helt enig med deg der Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 for de som lurer, herregud er ikke seriøst ment... de fleste sider som har en gud svarer spalte og hvor da "gud" svarer på spm som hvordan fører i slalombakkene i himmelen er, er ikke så veldig seriøse Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har noen en svart tusj til låns? min e tilfeldigvis tom. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Merk: Denne tilgivelsen er bare gyldig i 30 dager. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 idag skal jeg gi meg selv 10 kroner *stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! stopp! * Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Artig side. Anbefaler også Landover Baptist. Den er omtrent som herregud.com, men litt mer ekstremt (For en stund siden hadde de folkeaksjon mot tamponger, eller Satans møkkete finger som de kalte det) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 http://herregud.com/vis_side.asp?url=bryllupsnatten.htm Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nei Herregud.no er bare best :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Haha.. hvilke idioter GIDDER å lage en hel sånn side ? også betale for domenet? Fy ****** ass Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kristendom er selvplaging og hjernevask. Kjedelig å ikke nyte livet! Håper nettsia er en spøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå