teekay19 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvilke webshop butikker bygger pc'er på ordre? Da mener eg butikker som setter sammen en pc (til far) utfra mine ønsker, og ikkje det begrensa utvalget fra "pc-bygger'en" som noen webshoper har. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 www.komplett.no og www.databutikken.com gjør i alle fall. Ganske mange gjør det, men disse er jeg helt sikre på. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 komplett er begrenset, det virker som de billigste produktene i mange av kategoriene er utelukket fra pc-byggeren, de tjener jo bra da så. databutikken er bedre,tror de har med alle kompitable produkt inkludert de billigste så du kan få en bra pc der for en billig penge Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 komplett er begrenset, det virker som de billigste produktene i mange av kategoriene er utelukket fra pc-byggeren, de tjener jo bra da så. databutikken er bedre,tror de har med alle kompitable produkt inkludert de billigste så du kan få en bra pc der for en billig penge servicen til databutikken.com skal vistnokk ikke være så veldig god(har selv handlet der, men har ikke støtt på problemer) så å handle der er kansje ikke det lureste. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ring kompett.no. Da får du tilgang til alt på pcbygger'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå