Artistic.Hipster Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva liker dere, den ekle haugen med kjøttdeig og løk eller den herlige pepperoni? Min stemme går til pepperoni, så nå er stillinga 1-0 til pepperoni Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hva liker dere, den gode delikate nyedelige grandiosaen med kjøttdeig og løk eller den ostehaugen av en pepperonipizza?? Min stemme går til pepperoni, så nå er stillinga 1-0 til pepperoni Jeg stemmer seff. på kjøttdeig og løk, så nå er stillinga, 1-1. EDITERER: Nå er stillinga 2-1 til kjøttdeig og løk. Endret 9. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det er allerede en tråd om dette i søppel eller annet som er ganske lang. Bare for å si ifra, liksom. Uansett, jeg stemmer kjøttdeig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kjøttdeig og løk. Pepperoni-pizzaer er det allerede nok av. Forøvrig: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=204081 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Beklager, så ikke det Kan noen modder bare stenge denne posten? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kjøttdeig og løk er et skritt nærmere hjemmelaget pizza i frossendisken. Vil du ha pepperoni finnes det mye bedre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå