jaha- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har en Nokia 6600, og lurte på om noen her vet om det finnes et program der man kan "låse" sms'ene? Jeg var også å søkte litt rundt en gang, og da fant jeg et program som gjorde skjermen ble helt hvit, og fungerte da som en lommelykt. Finner ikke ut hva det programmet het. Noen som vet? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja, det finnes , men vet ikke hva det heter og hvor du finner det... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Torch, heter programmet som gjør skjermen helt hvit. Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Takk for det ene Torch var litt kult da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 helt tragisk spør du meg d skal finnes et program for det; men jeg vet heller ikke hva d heter... (låser bare tlf jeg) Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Torch, heter programmet som gjør skjermen helt hvit. Finnes det folk som betaler penger får å få det programmet? (hahahaha) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja.... men d er jo som oftest folk over 40 som ikke skjønner at du kan få d cracka Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg syns Torch var tøft... Greit å ha en lommelykt... Men det var jo det andre programmet jeg hadde mest lyst på... Vært greit å kunne "låse" innboksen eller.no... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 du kan jo låse tlf. .... Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Joda... Men hvis kompisene skal se på telefonen o.l... Det må da finnes... Når det finnes lommelyktprogram, så kan jeg ikke tenke meg at det ikke finnes et program der man får låst meldningene Har lett lengere enn langt etter et slikt program nå... Vanskelig å finne Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 tror egentlig ikke d finnes... har også lett; og synes å huske at noen andre lette og ikke fant d... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg hadde ett prog på 3650 som het ettellerannet "safe"... dit kunne du kopiere sms ene dine og slette de som ligger i innboksen etter jeg hadde kopiert... Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis du absolutt må bruke mobilen til lommelykt er det vel bare å skru displayet på det lyseste som er mulig, og vips, så har man gratis "torch" Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 hmm.. skal lete etter noe me "safe" da Det som er fint med Torch er jo at d lyser hele tiden da... vet det er et teit program, men jeg synes fremdeles det er kult Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Mulig dere tenker på handy photosafe der kan du låse bilder i hverfall men ikke sms. Kanskje det finnes en Handy sms-safe Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hehe... har søkt etter alt mulig rart nå... finner fortsatt ingen programmer som kan kopiere sms'er fra innboksen til en annen plass... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du kan bruke FExplorer med det er en h.... jobb. Det er 1 1/2 million undermapper minst under "mail" . Tar en evighet å finne den riktige Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) keep it simpel; keep it with style... ikke bruk FExplorer; men et anna program nemlig Psiloc extended File Manager... utrolig mye bra programmer fra psiloc foresten... Har hvert eneste; og de virker supert... for å være 000% ærlig så er Gold Suite det eneste programmet til mobilen som jeg har betalt for; og angrer ikke et minutt... makan t godsaker! men tilbake til pointet; saken er at jeg synes d virker mye bedre og er mer stabilt oversiktelig ol. bla har du en god funksjon som finner alle de større filene (du setter grensa selv) EDIT: for å være 000% ærlig så er Gold Suite det eneste programmet til mobilen som jeg har betalt for; og angrer ikke et minutt... makan t godsaker! lol... d ble litt feil.. Skulle selvsagt være 100% Endret 10. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå