Gå til innhold

Overclocke P3 på skolen

XEPTiCON

Anbefalte innlegg

Hehe, det er litt verre på min skole.

Nå er det da riktignok en større videregående skole, men det er passord og begrensninger på praktisk talt alt.

De har nå til og med stengt av alle HDD utenom din egen "private" (alle disse sjekkes ofte, alt som de ikke liker slettes) som følger med passordet ditt. Den er på en 2-3 mb. Alle maskiner står på hele tiden, de skal ikke skrues av, man kan knapt nok gå inn på internett. Passord må byttes annenhver måned, og man kan ikke benytte passord man har benyttet tidligere (man begynner å gå tom for passord etter en 5-6 stykker)

Tror nok det er mest på grunn av en paranoid rektor. Vi får iallefall bl.a info om hvordan vi skal oppføre oss under en skyteepisode e.l på skolen (kaste oss under pultene og låse klasseromsdøren hvis du lurte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, det er litt verre på min skole.

Nå er det da riktignok en større videregående skole, men det er passord og begrensninger på praktisk talt alt.

De har nå til og med stengt av alle HDD utenom din egen "private" (alle disse sjekkes ofte, alt som de ikke liker slettes) som følger med passordet ditt. Den er på en 2-3 mb. Alle maskiner står på hele tiden, de skal ikke skrues av, man kan knapt nok gå inn på internett. Passord må byttes annenhver måned, og man kan ikke benytte passord man har benyttet tidligere (man begynner å gå tom for passord etter en 5-6 stykker)

Tror nok det er mest på grunn av en paranoid rektor. Vi får iallefall bl.a info om hvordan vi skal oppføre oss under en skyteepisode e.l på skolen (kaste oss under pultene og låse klasseromsdøren hvis du lurte).

:lol:

Gøy det da?

Lenke til kommentar

Gjorde dette i fjor jeg. Celly 733MHz. Fikk dem til å kjøre på rundt 850MHz og greier da... men det klikka litt for læreren når han skulle starte pcen en dag og det kom CPU error... voltage failure... CPU-en hadde jeg drept med litt for høy kjernespenning og det endte med at jeg ble utestengt fra datarommet i 1md. De andre i klassen MÅTTE jo bare tyste :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...