XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hihi jeg å tep0sen føler litt for å overclocke klassens P3 maskin . Men fant ikke noe i BIOS om dette, noen som har forslag? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det sånn IBM eller Compaq dritt kan du glemme oc uten å tukle med jumpere, tror jeg da. En dysletiker som gikk i klassen min hadde en Celly 350 stående som vi febrilsk prøvde å klokke skitten ut av, men uten hell. Det var IBM Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det sånn IBM eller Compaq dritt kan du glemme oc uten å tukle med jumpere, tror jeg da. En dysletiker som gikk i klassen min hadde en Celly 350 stående som vi febrilsk prøvde å klokke skitten ut av, men uten hell. Det var IBM Fakkedap. d e nokk ein ibm Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 D vart no så F*** Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det KAN være mulig. Prøv CPUCooL. Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Kej, skal si i fra i mårra om det virker. Endret 9. februar 2004 av XEPTiCON Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan jo prøve sånne overklokking i windows greier. Er et som heter softfsb også tror jeg. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 tillater læreren dette her?! isåfall har dere en j**** kul lærer!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er ei IBM maskin sa du? Tviler på at ei datamaskin som er laga for bruk på skuler o.l. har mulighet til å bli overklokka. produsenter får ofte "spesialsydd" BIOSer/hovedkort som er laga til for å vere veldig stabile, men det gjerne på bekostning av ekstrafunksjoner - f eks overklokkingsmuligheter i BIOS Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe læreren vett nåkk ikkje om d. men d komme hu aldri til å finne ut heller, hun vet ikke hvordan man kobler til sjermen en gang å pc'en er ikke mye spesial bygget, det er en helt vanli IBM. hadde nesten lik i gamle dager Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skikkelig bra lærer Er hun helt blank på slike andre felter også! Pc er vel noe av det letteste i verden å være blank på? eller Jeg er jo ikke akkurat d da er du Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Er det det at du er dårlig når det jeller pc du vil fram til eller no? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe læreren vett nåkk ikkje om d. men d komme hu aldri til å finne ut heller, hun vet ikke hvordan man kobler til sjermen en gang å pc'en er ikke mye spesial bygget, det er en helt vanli IBM. hadde nesten lik i gamle dager "Spesialbygd" var kanskje å ta litt hardt i, men slike standard "offentlig-bygg-PCer" er ikkje bygd for å overklokkast, og derfor har den (vanligvis) heller ikkje noken måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 På skolen har vi også noen ganle datamaskiner, men nå nylig kom det noen nye Har sjekka biosen og det er en fin phonix som jeg har på mitt epox 8rda+. det eneste som er negativt er at den glupe dataansvarlige læreren har satt passord for å komme inn i biosen Tror ikke det hadde vært noe problem å klokke viss jeg hadde komt forbi passordet. Er det noen som har et programm som kan finne slike passord?? Eller noe annet som kan resete biosen så den starter uten passord?? hadde vært gøy å prøvd å klokke en skole PC. PS: Jeg har tenkt på det å resete biosen ved å ta ut bios batteriet, men læreren har satt på en STOR hengelås på kabinettet så det kan bli et problem. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 På skolen har vi også noen ganle datamaskiner, men nå nylig kom det noen nye Har sjekka biosen og det er en fin phonix som jeg har på mitt epox 8rda+. det eneste som er negativt er at den glupe dataansvarlige læreren har satt passord for å komme inn i biosen Tror ikke det hadde vært noe problem å klokke viss jeg hadde komt forbi passordet. Er det noen som har et programm som kan finne slike passord?? Eller noe annet som kan resete biosen så den starter uten passord?? hadde vært gøy å prøvd å klokke en skole PC. PS: Jeg har tenkt på det å resete biosen ved å ta ut bios batteriet, men læreren har satt på en STOR hengelås på kabinettet så det kan bli et problem. glup data ansvarlig. vår ansvarlige prøvde en å fiske en psu m å trykke av å på kanppen mange ganger, sjekke kabelen osv. Ps. det va jo eg som sprengte psuen då Lenke til kommentar
upside Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 PLEASE.... DRIT i å klokke pcer på skolen. latterlig å gjøre det. vedder 10kr på at dere klarer å herpe noe, og da sitter hele klassen uten pc. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 PLEASE.... DRIT i å klokke pcer på skolen. latterlig å gjøre det. vedder 10kr på at dere klarer å herpe noe, og da sitter hele klassen uten pc. pussy =] er jo nesten umulig å herpe hardware'en gjenom å klokke opp maskina litt.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 PLEASE.... DRIT i å klokke pcer på skolen. latterlig å gjøre det. vedder 10kr på at dere klarer å herpe noe, og da sitter hele klassen uten pc. er da vel ikke ditt problem! la nå guttene få utfolde seg! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja, la dem more seg. Det er skammelige dårlige maskiner uansett. Dog de virker somregel bra til det de brukes til. På skolen min fant jeg en maskin uten passord. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 heldiggris.. det er dritt med passord.. men det der med spesialbygde pc'er.. det er helt sant.. de er det.. de er bygd ekstra ustabile.. og jeg aner ikke hvordan man skal få fikset det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå