Gå til innhold

Overclocke P3 på skolen


XEPTiCON

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe læreren vett nåkk ikkje om d. :devil: men d komme hu aldri til å finne ut heller, hun vet ikke hvordan man kobler til sjermen en gang :thumbs:

 

å pc'en er ikke mye spesial bygget, det er en helt vanli IBM. hadde nesten lik i gamle dager :roll:

"Spesialbygd" var kanskje å ta litt hardt i, men slike standard "offentlig-bygg-PCer" er ikkje bygd for å overklokkast, og derfor har den (vanligvis) heller ikkje noken måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

På skolen har vi også noen ganle datamaskiner, men nå nylig kom det noen nye :D Har sjekka biosen og det er en fin phonix som jeg har på mitt epox 8rda+. det eneste som er negativt er at den glupe dataansvarlige læreren har satt passord for å komme inn i biosen :cry:

 

Tror ikke det hadde vært noe problem å klokke viss jeg hadde komt forbi passordet. Er det noen som har et programm som kan finne slike passord?? Eller noe annet som kan resete biosen så den starter uten passord?? hadde vært gøy å prøvd å klokke en skole PC.

 

 

PS: Jeg har tenkt på det å resete biosen ved å ta ut bios batteriet, men læreren har satt på en STOR hengelås på kabinettet så det kan bli et problem.

Lenke til kommentar
På skolen har vi også noen ganle datamaskiner, men nå nylig kom det noen nye :D Har sjekka biosen og det er en fin phonix som jeg har på mitt epox 8rda+. det eneste som er negativt er at den glupe dataansvarlige læreren har satt passord for å komme inn i biosen :cry:

 

Tror ikke det hadde vært noe problem å klokke viss jeg hadde komt forbi passordet. Er det noen som har et programm som kan finne slike passord?? Eller noe annet som kan resete biosen så den starter uten passord?? hadde vært gøy å prøvd å klokke en skole PC.

 

 

PS: Jeg har tenkt på det å resete biosen ved å ta ut bios batteriet, men læreren har satt på en STOR hengelås på kabinettet så det kan bli et problem.

:eek: glup data ansvarlig. vår ansvarlige prøvde en å fiske en psu m å trykke av å på kanppen mange ganger, sjekke kabelen osv. Ps.:blush: det va jo eg som sprengte psuen då :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...