Melfacion Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ser frem til Middle Earth Mod slippes, og har også store forventninger for tyske Abenteuer Mittel-Erde Andre store MODs jeg kan ha glede av i mellomtida? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nåja Venter på Harvest Tide Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jeg sier to ord: Tamriel Rebuilt Denne moden blir super, spilte en av de releasede del-moddene til denne kjempen Silgrad Tower i alpha-versjon, og allerede da var det en utrolig bra og innholdsrik mod, som slo de aller fleste ferdige modder. Tamriel Rebuilt er en mod som går ut på å lage hele Tamriel (kontinentet med alle provinsene, inkl. Morrowind, for de som ikke er innvidde i den store verdenen av Elder Scrolls lore), og de har begynt med å gjenskape hele provinsen Morrowind. Det gjenstår å se om de klarer det, men vi får håpe Endret 9. februar 2004 av Pdisch Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Vet denne tråden er litt gammel, men for å få litt liv... Gleder meg til utrolig mye til Tamriel Rebuilt! Ser spennende ut, og det sinnsyke arealet. Kommer aldri til å gå lei. EDIT: Litt OT, men noen som vet om Sea Of Destiny moden er no tess? Ser tøft ut. Men vil ikke laste ned noe så stort hvis ikke jeg liker det. Endret 18. februar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 kul den litt kjip fps, men.. massevis av fete robes,armour etc.. Og main questen er ikke så heeelt på tryne da, men kunne vært bedre Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Fikk de fleste svarene på FAQ'n der... men.., Kan jeg fortsette å spille der jeg er uten å starte på nytt når jeg instalerer den? Endrer den noe på Vvardenfell øya? EDIT: Hvis det er en øy... Vises den på kartet? Endret 19. februar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 sør vest for seyda neen vil det komme en ganske svære ny øy... ingenting i det originale spillet forandres... kun nye cells vil blir addet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Battle fo middle earth så meget bra ut! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Battle fo middle earth så meget bra ut! URL? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har "gjennomført" både Morrowind og Bloodmoon nå og begynner å kjede meg litt siden det ikke akkurat er så mange steder jeg ikke har vært. Så jeg lurte på om dere vet om noen gode moder som er ute i skrivende stund i tillegg til Sea Of Destiny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå