MrLee Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ville bare si at jeg er evig takknemlig for at HW.no kjører ett oppsett på sidene sine som gjør det mulig å bruke Ctrl+scroll hjul funksjonen for å endre skriftstørrelse i IE dynamisk....for mange sider bruker frames, eller hva det nå er som gjør at den funksjonen ikke fungerer! tja, bare det jeg ville si Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Opera er kanskje litt greiere å bruke hvis du har behov for å endre størrelse...? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 mulig...men jeg orker ikke bytte liker IE jeg.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hater IE jeg. Opera er digg Lenke til kommentar
Shetil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 mulig...men jeg orker ikke bytte liker IE jeg.. Og nettopp endring av tekststørrelse er det som gjør IE overlegen andre nettlesere... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Og nettopp endring av tekststørrelse er det som gjør IE overlegen andre nettlesere... Den tok ikke jeg...? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 tror kansje han mente omvednt?!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 endring av tekst størrelse?! prøv å holde inne ctrl samtidig som du scroller med mushjulet du...så får du se.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Prøv det i opera du... Da ser du forskjellen på en simpel/ineffektiv løsning, og en skikkelig/profesjonell løsning StianGH: Ja, han må ha ment omvendt. Lenke til kommentar
implex Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skjønner ikke hvorfor noen mener IE er overlegen Opera, i det hele tatt men.. Jeg kan i allefall på SAMTLIGE sider bruke ctrl + scroll for og forandre tekst.. Trudde dette gjald alle, men IE er jo kjent for og lekke som ei sil, og han problemer på alle felt.. Opera till I die.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg kan i allefall på SAMTLIGE sider bruke ctrl + scroll for og forandre tekst.. Nei, du kan zoome hele greien, slik at det ser normalt ut. IE bare endrer størrelsen på skriften, slik at layoutet blir ganske ødelagt, og ser teit ut. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) takker deg jeg, for å ha gitt meg muligheten til å lære hva som avogtil roandrer tekst størrelsen.... [offtopic] (finner ikke den tidligere tråden) 300 tegn [/offtopic] edit_ QUOTE Jesus kommer! Løp som ******! herregud.com Endret 26. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Opera har reklame så lenge man ikke bataler for det (eller noe "annet") stemme ikke det? EDIT: Jesus kommer! Løp som ******! Endret 10. februar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Opera har reklame så lenge man ikke bataler for det (eller noe "annet") stemme ikke det? Jo, det stemmer, men den reklamen er noe an det mest anonyme du kan få servert. Etter en ukes bruk så er du nesten garantert å ikke legge merke til den. /me vurderer å kjøpe Opera lisens Tror jeg venter til v. 8 for å få mest valuta for pengene Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ang. Opera-reklamen, og det at man blir vant til den: For en tid siden var det en rekke artige tegneserier der, men jeg var så vant til å overse reklamen at jeg ikke alltid fikk dem med meg Så nei: Den reklamen er IKKE sjenerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå