DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bruker sata disker en annen strømkontakt en vanlige ata disker? Finnes der i såfall overganger slik at jeg slipper å kjøpe ny strømforsyning? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ja til alt Litt seriøst, det finnes disker med både ny og gammel tilkobling for strøm, men tror enkelte disker krever en overgang. Enkelte psu-er har innebygd kontakt til s-ata disker. Selv har jeg en WD 120, og den bruker jeg nå med den gamle typen, men den har også kontakt for den nye typen. Har du bestilt disker? Type? Endret 9. februar 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 har en Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA liggende å posten. Lenke til kommentar
Abit Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Seagate bruker den nye typen kontakter. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fine nyheter. Tenker jeg skal bestille et par jeg også i nærmere fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå