306 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Holder på å mekker en side med tabeller, og skal inkludere en php fil inni en tabell i venstre 'marg'. Denne filen inneholder en del ord, og gjør at tabellen blir videre en det jeg ønsker. Går det an at den breaker tekstet og heller legger den til lenger nedover, enn at den bruker den vidden php filen har. Noen som forstår? se www.ungdomslaget.no Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 det må være en eller annen plass det har lurt seg inn en width="" eller så er det bare å putte inn en, ser ikke helt hva som skal være problemet her Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Gratulerer med neste vellykket ripping av Jay.no! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Gratulerer med neste vellykket ripping av Jay.no! kommer ikke opp ... EDIT; falsk alarm Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 fiks siden din for firefox Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Gratulerer med neste vellykket ripping av Jay.no! ^^Fikset lenk (uten www) Enden : hvor finner man FireFox?? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den mest aktuelle muligheten er å få php til å dele opp ordene, men der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Tipper php-delen har drøssevis av funksjoner som kan løse det. Html og css har ikke (så langt jeg har sett) ikke noen mulighet til å dele opp ord på denne måten. Jeg går utifra at selv om siden har css-egenskapen max-width (som forøvrig ikke støttes av IE), vil ikke teksten brytes av den grunn. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Gratulerer med neste vellykket ripping av Jay.no! De var meget like ja. Og jeg har fått nok av stjeling for denne måneden! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Gratulerer med neste vellykket ripping av Jay.no! Ja seriøst! Se på dette og dette menyelementet. Bildene heter det samme og er nøyaktig like! Så på flere av menyelementene også, og de er nøyaktig like og har samme navn! Endret 9. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg ville ikke tullet med et proffesjonelt design- og kommunikasjonsbyrå. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvor finner man FireFox?? http://www.mozilla.org/products/firefox/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå