jasco Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hepp! Har nettopp skaffet meg en P900, har ett Netcom abb og har fått GRPS oppsettet sendt som en sms. Fungerer fint å surfe, men når man kommer til e-post blir det verre. Setter opp som i epost programmet på`en med pop.c2i.net og mail.c2i.net, likevel fungerer dette meget dårlig. Til tider får jeg motatt epost, men har aldri klart å sende. Feilmeldning: 'fant ingen post av ønsket DND-type og -klasse' Hva i helv...? Noen som har samme oppsett og noen tips? Endret 9. februar 2004 av jasco Lenke til kommentar
colman Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kanskje du må logge på internett med ditt c2i abbonement? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Man må ha samme ISP og samme mobil leverandør? Ørg. What a joke. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 for å få sendt må du bruke netcom sin smtp server istede for mail.c2i.net, erstatt den med smtp.netcom.no så får du sendt. Hvorfor du bare får sjekket den periodevis vet jeg ikke Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) for å få sendt må du bruke netcom sin smtp server istede for mail.c2i.net, erstatt den med smtp.netcom.no så får du sendt. Hvorfor du bare får sjekket den periodevis vet jeg ikke Hva skal jeg krysse av på sikkerhetsinnstillingene? Nevermind, fikk det fra Netcom Takker så mye! Endret 9. februar 2004 av jasco Lenke til kommentar
colman Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Man må ha samme ISP og samme mobil leverandør? Ørg. What a joke. Nei, men man må bruke internett fra c2i for å sende med deres server. Det er jeg ganske sikker på. Det bruker å være slik med de fleste ISPene. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hos tele2 er det et litt spesielt oppsett av POP-server. Det skal være popX.c2i.net hvor du må bytte ut X med andre bokstav i ditt brukernavn for epost. Eksempel: mc12345 = popc.c2i.net Se her: http://support.tele2.no/go.cfm?id=1752&typ...ath=0i1550i1752 Lenke til kommentar
jasco Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hos tele2 er det et litt spesielt oppsett av POP-server.Det skal være popX.c2i.net hvor du må bytte ut X med andre bokstav i ditt brukernavn for epost. Eksempel: mc12345 = popc.c2i.net Se her: http://support.tele2.no/go.cfm?id=1752&typ...ath=0i1550i1752 Jau. Det fungerte ikke det heller tho. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 smtp.tele2bedrift.no kan du forsøke dersom du har tele2 mvno og ikke får sendt mail fra mobilen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå