Gå til innhold

Hjelp....

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger litt hjelp ved valg av høytalere som skal brukes surround og spilling av all slags musikk, og ville satt stor pris på og kunne få noe innspill fra dere her på forumet.

Skal gå til innkjøp av 2 stk gulv stående høytalere, og er ikke sikker på hva jeg skal velge i prisklassen 10-16000,-.

Har så vidt vært innom og tittet Audio Pro m/ Blue Diamond. Og Patos Lyric 402 & 502....

Noen som har noen meninger og tester og referere til her????

Kom gjerne med forsalg og linker til eventuele andre tester på diverse høytalere også.

De skal brukes sammen Harman Kardon avr 4550 (forsterker) & Harman Kardon Dvd 25 (dvd spiller/cd spiller).

Mvh.

Morten....

Endret av Mangusta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for innput/forslag.....

Petterman: Har du enten 402 eller 502 selv? Og er noen av de kommet noe bra ut i noen tester? Lurer da fælt på om Patos, Lyric 502 er et godt kjøp, da den frister veldig og gå til innkjøp av......

Og til alle andre bare og komme med inputt, da jeg ikke har så altfor stor innsikt i alle merker og modeler det finnes av diverse høytalere....

Morten.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har 502, har hørt en god del på de. 402 har jeg bare hørt på hifi center, senest i forrige uke. Har ikke et vondt ord å si om 502. Veldig oppløst diskant tørr og fin mellomtone og bunndrag så det holder. Fin og se på er den også. Jeg har kun hørt den på en 2 x 200 watt Rotel forsterker. Den er ikke spesiel følsom 90db, og har en Impedans på 4 ohm. Den trenger litt strøm for å låte bra.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...