KriB Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ...som jeg kan bestille hvor som helst? Er det noen som vet hvor evt? Er det mulig å sette batteri i sloten DVD-ROMen står, evt hva slags? (Tror Dell har en slik løsning på sine maskiner, så derfor spør jeg) Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Joda, dem tilbyr multimedia bay batterier, dog dem er ikke på lager. Kontakt dem og bestill, vet at det kommer inn et begrenset antall batterier i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Joda, dem tilbyr multimedia bay batterier, dog dem er ikke på lager.Kontakt dem og bestill, vet at det kommer inn et begrenset antall batterier i nærmeste framtid. Hvem? Whitebox? Eller passer Dells batterier i min CL50 også? I bay'en? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Heheh, whitebox jeg tenkte på ja. evt andre butikker som selger compal utstyr Endret 9. februar 2004 av PulZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå