FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tja, vet ikke jeg, er kanskje bare kombinasjonen av farger som gjør det litt "kaldt", ellers synes jeg det er bra jeg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Desverre, men /me liker verken farger eller former spesielt godt... funker liksom ikkje sammen... gjør en dårlig harmoni for å sei det slik..... Mulig det er berre meg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det med fargene la jeg også merke til.. Du bruker litt snåle varianter av blått som ikke passer helt sammen.. Litt turkis-blått, litt brunt-blått, og litt diverse-annen-blå.. *brrrr* Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm. Er det none som kan komme med forslag til nye farger ? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ingen som har noen forslag? Jeg foreslår at du slutter å bumpe tråden. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm. Er det none som kan komme med forslag til nye farger ? Jeg har jo ikke så mye peiling da, men jeg synes fargene du har nå er stilige jeg... Men, det er jo min mening da Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Hva er det jeg må gjøre bedere for å få dere til å like det bedere Noen forslag? Endret 3. mars 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå