PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ble litt blasst og effektløst, men hva vet vel jeg.. Du vet ganske mye syns jeg da bare jeg som hørte det dragsuget ? Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ble litt blasst og effektløst, men hva vet vel jeg.. Du vet ganske mye syns jeg da bare jeg som hørte det dragsuget ? Den må utdypes... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hei igjen Nå har jeg gjort noen forandringer. --> Endra bunden. --> Endra farger. --> Styla boksene litt. EDIT --> jeg har endra bg Designet etter endring Designet før endring EDIT2 : Noen som har litt kritikk? Takk for alle svar. Endret 13. februar 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg synes det ble litt blasst og tomt på en måte! Prøv å få inn litt mer kontraster og liv! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hmms, ble mye bedre, absolutt men jeg synes fremdeles det e for LITEN innholdsramme. Dømt ut ifra alle menyelementene du planlegger (??) så ser det knappt ut. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ser pent ut! Fikk et bra førsteinntrykk, men med nærmere ettertanke synes jeg kanskje at meny boksene kunne vært litt mer avanserte hvis du skjønner, ikke så "platte". Men dette er bare meg da, er mange måter å gjøre ting på. Grattis med snygt design Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hei igjen... Nå har jeg laga en banner, men ser selv at jeg må gjøre den mer interessang. Jeg har også begynt kodingen. (html / php) Her er adressen : www.joakimnorge.com Se på chat designet. Takker for alle innlegg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Slett ikke værst. Eneste jeg vil sette fingeren på er fonten i menyoverskriftene, den var enten litt for stor, eller så var det en upassende font. EDIT: Bildet i bakgrunnen burde kanskje også fades litt. Ilderkast 4; Endret 1. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Bra dette her! Chat-designet var veldig fancy! Enig med PoleCat, bakgrunnen blir litt for markant. Mener også at siden fremdeles er litt blass, men det er sikkert bare fordi jeg liker kontraster. Denne får 4 brennende NSB-logoer av meg. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Nå har jeg satt oppacien på bakgrunnsbildet til 50% Ble det bedere? EDIT : Er det noen som har et forslag til hvor/hvordan jeg bør lage gode kontraster. Hvilke farger hadde vært passende for en kontrast Endret 1. mars 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Skulle gjerne hatt litt mørkere farge på overskriftene til de forskjellige "link-seksjonene". (....:::LINKS:::...., ....:::POLL:::.... osv..) Er litt vanskelig å se hva som står der. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 rogbiff, skikkelig stilig dette chat'en ser også bra ut, selv om den sikkert trenger litt mer finpuss på koden regner jeg med. En slags login e.l. eventuelt en flood-control funksjon så ikke folk kan spamme. Mulig fargen på teksten i de forskjellige boksene er litt svak kontrast, men ellers er dette ikke dårlig. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ja Fulu : Koden er ikke ferdig. skal lage en floodcontrol og login ja. og egne navn til alle (hehe). (var det du som spamma ) Intrykket mitt er at jeg må endre teksten i boksene, da gjør jeg det Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ja Fulu : Koden er ikke ferdig. skal lage en floodcontrol og login ja. og egne navn til alle (hehe). (var det du som spamma ) Hehe, nei, så bare en som spammet, la bare inn en enkel melding noe som "dette var stilig :-)". Men ja, om du vil unngå spam i dev-fasen, så er det kanskje lurt å disable chat'en for public til den er litt mer "secure" Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Endra litt på kontrasten i boksene nå. bedere? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 I am teh spamz0r! U takin' my place, punk!? Synes det ble mye bedre nå, men liker enda ikke fonten i menyheaderene. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Ang chat-applikasjonen.. tips: (skrev det i chaten og, men ikke sikkert du fikk med deg..) lag en funskjon som leser innlegget som en " "(mellomrom)-separert liste... Og loop gjennom lista etter ord (strings) som er lenger enn x antall tegn.. og del de opp med - ... da slipper du rullefortau... (slik de har på gardermoen.. og slik vi har på pixelstreet.. ) EDIT> redigert av redaktøren grunnet feildefinering.. EDIT2 > Gjør dette kun når du legger til et nytt innlegg.. Endret 1. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Synes det ble mye bedre nå, men liker enda ikke fonten i menyheaderene. Enig med PoleCat ang. menyheaderne, pluss at det er et eller annet jeg ikke klarer å sette fingeren på som gjør dette designet veldig, veldig kjedelig i mine øyne! Prøv med en mørkere bakgrunnsfarge, kanskje det blir mer fancy? Det blir også litt for mye ikke-helt-matchende shapes på den siden for meg.. Men det er bare sånn jeg er.. Likevel et veldig ålreit og oversiktlig design. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Pluss at det er et eller annet jeg ikke klarer å sette fingeren på som gjør dette designet veldig, veldig kjedelig i mine øyne! Er det noen som kan sette fingeren på hva mer jeg må gjøre for å gjøre designet mer "spennende" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå