rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei igjen. Jeg har etter hvert laga mange design som jeg har vist dere. Her kommer et til designet Jeg setter pris på litt kritikk En ting : banneren, hvor det er scanlines, skal seff ikke se slik ut, jobber med banneren nå. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Syns det ser pent ut; - Banner ja, men det driver du jo på med.. - Bunnen ser litt "uferdig" ut.. - Den flashtingen må ikke ta all fokus.. Edit; Jeg likte fargene. Som sagt; Pent, det har potensiale.. Edit2; Hva med å snu "boksene" på høyre side, slik at det blir mer symmetrisk..? Endret 9. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 En dempa wow fra meg! Skal bli imponert hvis du fikser en passende flash animasjon. Sånn ellers, overskriftene til menu, links, members og poll-boksene ble litt voldsomme. Dessuten lukter fonta brukt på "DESIGN BY ROGBIFF" være en hunden min! Altfor stor font til at det skal virke profft også. Pen idè, men litt finpuss kreves ennå. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ikke det at jeg med min femirøde farge på min side skal brøle, men litt femi farger? Litt blass, savner noen kontraster. Jøss... Ikke mye å utsette på egentlig. Pent design. Endret 9. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja, det er viktig att siden skal ha "mannlige" farger ... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 ja, det er viktig att siden skal ha "mannlige" farger ... hvis jeg er mann da det er jeg jo Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ja, det er viktig att siden skal ha "mannlige" farger ... Var vel ikke det jeg mente heller, men litt mer nøytrale, men selvfølgelig, det kommer jo an på hva slags side dette skal være. Du ville neppe ha brukt de fargene der hvis du fikk i oppdrag av Hells Angels å lage ei side til dem... Endret 9. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Layouten er sjempestilig, men grafikken kan du gjøre mer ut av. Ble litt blasst og effektløst, men hva vet vel jeg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Tja.. arve87 har jo rosa på noen av sine sider da, og det passer jo han perfekt.. Kanskje det har noe med arve87 å gjøre.. Edit; @ Polert; Du vet nok en del når det kommer til stykket.. Endret 9. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Tja.. arve87 har jo rosa på noen av sine sider da, og det passer jo han perfekt.. Kanskje det har noe med arve87 å gjøre.. (Sorry, måtte bare...) Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Tja.. arve87 har jo rosa på noen av sine sider da, og det passer jo han perfekt.. Kanskje det har noe med arve87 å gjøre.. Edit; @ Polert; Du vet nok en del når det kommer til stykket.. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Edit2; Hva med å snu "boksene" på høyre side, slik at det blir mer symmetrisk..? God ide Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 endra på noe nå: --> snudd boksene til høyre for å skape symetri --> mindre fontstørrelse --> endra font i bunnen design med endring : her design uten endring : her Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva har den streken under øverste lipsum der å gjøre ? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ooops kom med en strek der 2sek EDIT : nå er den fjerna Endret 9. februar 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 så det bedere ut etter endringene Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Tja.. arve87 har jo rosa på noen av sine sider da, og det passer jo han perfekt.. Kanskje det har noe med arve87 å gjøre.. Edit; @ Polert; Du vet nok en del når det kommer til stykket.. nei, /me har ingen rosa sider.. har et rosa sideutkast though on topic: Stilig design, men hadde ingen "prikk over Ien". Den mangler en god kontrast, men absolutt noke å fortsette på! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hm. Siden så VESETNLIG penere ut på en ny LCD skjerm enn på min gamle 19".. Men oppdateringene gjorde seg.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 fin stil, men litt tørre farger. Very nicely done! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ble litt blasst og effektløst, men hva vet vel jeg.. Du vet ganske mye syns jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå