Gå til innhold

VGA-kjøler...


Patman b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vantec Iceberq ser ut til å være det samme settet eg kjøpte, men de var fra sharkoon. det er fin finish på kjøleren men ram brikekjølerene er av aluminium så disse brukte eg ikke.

kjøleren er jo litt stilig med lys og den brukker jo ikke noen ekstra kort plass, men hadde nok kjøpt arctic cooler og løse ram kjølere hvis eg skule kjøpt et nå.

Endret av Franking
Lenke til kommentar
Vantec Iceberq ser ut til å være det samme settet eg kjøpte, men de var fra sharkoon. det er fin finish på kjøleren men ram brikekjølerene er av aluminium så disse brukte eg ikke.

kjøleren er jo litt stilig med lys og den brukker jo ikke noen ekstra kort plass, men hadde nok kjøpt arctic cooler og løse ram kjølere hvis eg skule kjøpt et nå.

 

mener du å si at du ikke brukte kjøleribbene fordi de var alluminium?

 

hvis du ikke har noen andre som er bedre, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke skal bruke de? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
syns en gammel PI kjøler funker fett jeg.. kjøler greit nok

"PI", som i "P1", som i Pentium 1? Kan ikke tenke meg at en sånn kjøler holder til det formålet... :wow:

 

Trådstarter: Kan anbefale VGA Silencer, støynivået er absolutt lavt selv på full hastighet, og i tillegg til å gi bra kjøling til GPU blåser kjøleren varmluften ut av kabinettet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...