Gå til innhold

Rare Verdier(ikke nå lenger)

Mato

Anbefalte innlegg

dette begynte med at jeg skulle fjerne Gittret bak vifta på psu .. dette resilterte i at jeg Ødela vifta :blush: .. knak ene bladet på den ..så het måtte det ny til

etter en liten ringe runde til lokal data butikke fant jeg en paps 80X80 19Db vifte

denne var passelig tengte jeg .. men den hadde jo 3 ledninge atså en til rpm avlesnig .. fant da ut at jeg skulle koblen den til der cpu fifta var koblet til .. sidne ledninge på paps vifta ikke var lang nokk til og nå til andre koblings plasser for vifter hjor som sakt flytta da vifta til cpu til en anne plass på hk

MEN da Kunne jeg lese i MbM at viften til cpu gikk 2000 rmp fortere .. tror at dette egntig er en avlsnings feil siden det ikke er noe mere lyd ..

men problemet er at viften går ustabilt DVS at nor jeg starter et prog så går di sakktere .. ser og at volen på +12 og + 5 varierer litt ikke mye men litt

tempraturen på cpu steig og 3 grader men psu er den samme som før ..

noen som kan hjelpe meg litt men og forklare hva jeg kan ha hjort galt ..

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter litt modding i kabinnet .. her ble taipen heftig brukt !! kunne jeg sette cpu vifta der den skulle stå fikk og plasert den vifta på kontakten tilregnet kabinet vifta da ble det mye beder

måtte bare tre lednige ut en annen plass .

Kjøp deg heller ei vifte som passer i psu. Ei med rett kontakt

i psu måtte jeg ha loddet hvist jeg skulle brukt den tilkoblings mulig heten .. var ikke et alternativ og lodde der for meg ..

så da måtte jeg ned på hk for og få strøm ..

har foresten ikke sjøytet noen ledniger bare samla di bedre :cool:

tro det meste funker som det skal nu ..

volten sluttet og og variere nor jeg flyttet om på viftene ..

tror ret og sel den plasen som cpu vifte hadde ikke er beregnet for større en 60X60 vifte

Edit: hvordan funker Quote greia ..

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...