B4d_K4rm4 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Min 120 gb seagate tok kvelden her om dagen(vil ikke boote). Jeg kommer inn på denne disken, med en gammel wink2 disk. Da må jeg sette den som slave. Seagate disken har winxp. Før jeg formaterer denne må jeg komme inn i my documents. Kommer ikke inn i denne med min gamle disk. Får bare access denied. h:\Documents and Settings\user kommer ikke inn her. Noen som vet hvorfor? Og om det er en måte å komme inn på? Noen som vet om en bedre måte å finne fram emails som ligger i inbox så tar jeg gjerne imot det også Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Slå av enkel fildeling i Mappe Alternativer (kontrollpanelet). Deretter høyreklikker du på mappen som du skal inn i og velger egenskaper. I sikkerhet legger du til brukeren som skal få tilgang. Dersom det ikke går kan du velge avansert knappen nederst der og gå til eier(owner) og legger til brukeren der istedet. Håper det fungerer.. Endret 9. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 TAkker,f unket som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå