KriB Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Eller bare kopler man ut driverne? Tenker batterikapasitetsmessig når man er ute og reiser og ikke det er noe trådløst nett i nærheten. Et kort som roamer vilt og uhemmet vil kanskje trekke endel strøm? Tar man strømmen med bryteren på siden, forresten? Har Whitebox CL50. Lenke til kommentar
yotbar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg har 1557, det finnes en knappe for å slå på eller av trådløs nettverk. men ifølge manual som følgt med, skal en LED lys blinker når trådløs nettverk er på, men det gjør ikke hos meg:( Er det noe feil med LED lys da? trådløs nettverk fungerer helt greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ctrl + alt + del = taskmanager. Så lukker du bare programmet. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Eller bare kopler man ut driverne? Tenker batterikapasitetsmessig når man er ute og reiser og ikke det er noe trådløst nett i nærheten. Et kort som roamer vilt og uhemmet vil kanskje trekke endel strøm? Tar man strømmen med bryteren på siden, forresten? Har Whitebox CL50. Så vidt jeg vet, så har den knappen for deaktivering/aktivering av trådløst nettverkstilkobling på CL50, når den leveres med et ikke-Intel-nettverkskort, ingen funksjon. Dette er, til min kjennskap, nevnt flere ganger før. Uansett, en deaktivering av nettverkskortet i "Enhetsbehandling" burde ta hånd om alle dine uroligheter angående tapt batteritid Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 bare gå inn på mine nettverkstilkoblinger, også deaktiverer du den der Lenke til kommentar
6502 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg har 1557, det finnes en knappe for å slå på eller av trådløs nettverk. men ifølge manual som følgt med, skal en LED lys blinker når trådløs nettverk er på, men det gjør ikke hos meg:( Er det noe feil med LED lys da? trådløs nettverk fungerer helt greit Det er likt som på CL50, LED og av/på-knapp fungerer ikke på et ikke-intel kort. WB svarte på det i en mail, de sa det ikke tok nevneverdig strøm fra batteriet... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Det er likt som på CL50, LED og av/på-knapp fungerer ikke på et ikke-intel kort. WB svarte på det i en mail, de sa det ikke tok nevneverdig strøm fra batteriet... På CL50-en min skrur den i hvertfall av noe. Da jeg skrudde av bryteren slukket lampen og jeg kom ikke på nett trådløst. Skrudde av (viktig, ikke bare reboot) maskinen, satte bryteren tilbake i on, skrudde på maskinen og vips tilbake på nett. Endret 9. februar 2004 av KriB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå