JooV Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvilke harddisker er mest stillegående? Blir GAL av WD-diskene mine, høres ut som 3 fly som burner avgårde samtidig! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hadde du søkt litt rundt på forumet ville du finnet at seagate barracuda diskene og etterfølgeren 7200.7 får gode karakterer. På psdata (og sikkert andre steder) får du også samsung sin nye spinpoint serie som også skal være stillegående og god. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan også anbefale deg å ta en titt på databasen til StorageReview. Sorter på idle noise, så får du en liste over de fleste harddiskers idle noise. Hvor mye de knatrer under lesing og skriving finner du ikke der, men da kan du jo lese tester av de med lavest idle noise og finne ut av sånne ting. Kikk på tester hos oss og andre, og kikk på erfraninger i prisguiden vår. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 I tillegg til de som allerede er nevnt kan vel også Hitachi 7K250-serien taes med blandt de stillegående. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ellers kan jeg tipse om www.silentpcreview.com. De har mange bra tester og et bra forum. Men de er ikke helt enig med StorageReview... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvilke harddisker er mest stillegående? Blir GAL av WD-diskene mine, høres ut som 3 fly som burner avgårde samtidig! Da har du ikke hørt WD sine gamle U2W 10k rpm SCSI-disker... Lenke til kommentar
SoniX Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har for tiden samsung spinpoint og en annen forgjenger(husker ikke navnet) men det er heller ikke poenget. begge to er stille som fy enda etter over et års godt bruk.(video komprimering og slikt) Kan nok ikke si det samme om hverken maxtor som rett og slett hyyyler etter en stund(min erfaring..) eller Western digital. som høres ut som en trampende hær tilslutt, eller finner det for godt å bare å stoppe å fungere... kjempe moro når disken er 1 mnd gammel og sånt. mister alt av filmer ,dokumenter, 25 timer spilling i dass osv... segate og samsung derimot= Lenke til kommentar
erre Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Seagate Barracuda diskene er så å si lydløse. Så skal du ha lydløst så gå for en av de. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) I følge en test på Gideontech er Samsung raskest og mest stille av Seagate og WD sine s-ata disker. Liten formulerings feil der... Endret 9. februar 2004 av Swixz Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Feilpostet. --> Lagringsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg