alt Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg lurer på om slangene skal sitte så løst som de sitter her hos meg..... har montert helt etter veiledningen (275kb) og har fått til good bilde der men med en gang jeg rister litt på slangene er det ikke tett... noen som har samme erfaring? eller tips? Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bruk for guds skyld slangeklemmer eller strips! Sendte netopp prosessor og hk til de evige hackmarker med en liten dråpe vann og frostveske! Lenke til kommentar
alt Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Bruk for guds skyld slangeklemmer eller strips!Sendte netopp prosessor og hk til de evige hackmarker med en liten dråpe vann og frostveske! har tenkt på dette, men hvor skulle jeg ha festet dem? eller mente du at jeg skulle kjøpe en annen vannblokk? Endret 9. februar 2004 av alt Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Sorry - så ikke at du brukte swiftech med det samme. Har ikke så mye erfaring med det, men hvis det "pipler" litt når du klemmer slangen sammen, foreslår jeg at du stiver av slangen ved å ha et hardplastrør inni ved koblingene - kjøp et rør med samme ytre diameter, som slangen har indre, og tre det inn før montering. bare et forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå