Gå til innhold

SE T-650 vs Nokia 6230

adale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det vel nevnes at ingen vet når T650 skal komme, man kan faktisk ikke være sikker på om den kommer i det hele tatt... Men hvis/når den kommer, er den sikkert bedre enn 6230, slik mange andre telefoner som kommer om et halvt år (eller.no) vil være. Ryktene vil jo ha det til at T650 vil ha det meste 6230 har pluss litt til. Men spørsmålet er jo prisen da. Hvis de skulle klare å plassere T650 i samme skjiktet som T630, har de en vinner, men den blir nok dyrere.

Forøvrig kan jeg jo nevne at 6230 ikke helt har landa her til lands heller, da, så en sammenlikning mellom disse to blir uansett ganske umulig. Vent til de fulle specsene til T650'en er annonsert, du, før du begynner å sikle. ;) Og vent til de begge er tilgjengelig på markedet før du bestemmer deg for hvem du skal kjøpe. Kommer sikkert flere spennende telefoner, både fra Nokia og andre, før T650 er tilgjengelig...

Lenke til kommentar

T650? Hjelp er det den mobilen fra den lavkvalitets-filmen vi snakker om? Det er jo å ta litt i da... Man kan jo ikke sammenligne en mobil som ikke finnes med en annen... :wow: Det er jo som å sammenligne SX2 med Nokia 6600 (Nå vet jeg ikke helt om Siemens har annonsert at det vil bli en SX2)

Syns vi kan drøye litt med å sammenligne denne telefonen ennå...

(Men må bae si: Den får GARANTERT bedre skjerm enn 6230! :laugh: (suugen) )

Lenke til kommentar

Jeg er gnakse sikker på at ikke du har en series40 mobil, så jeg vil si: Skjermen er veldig liten!

Når man skal ta bilde er det ca. 1cm x 1,3 cm som er søkebildet... (Forhåpentligvis er det forandret til hele skjermen på 6230)

Jeg ville tenkt meg om hvis jeg skulle hatt den telefonen! (Jeg holder på å spy av skjermen på min 7250) :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...