mostyle Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Lurte på no... Jeg har et Mustek MDZ5500 digitalt kamera med innebygd webcam. For å bruke web-cam'en står det i bruksannvisninga at jeg må sette inn usb-ledninga og SÅ slå den på (den er først slått av), men når jeg gjør det re-starter maskinen min på nytt Hva kan skyldes dette? Den plutselig bare slår seg av! og så starter den på nytt... kan det være for lite strømforsyning eller no el? En kompis a meg testa kamera mitt hos meg og det funka... men ikke hos meg.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Lurte på no... Jeg har et Mustek MDZ5500 digitalt kamera med innebygd webcam. For å bruke web-cam'en står det i bruksannvisninga at jeg må sette inn usb-ledninga og SÅ slå den på (den er først slått av), men når jeg gjør det re-starter maskinen min på nytt Hva kan skyldes dette? Den plutselig bare slår seg av! og så starter den på nytt... kan det være for lite strømforsyning eller no el? En kompis a meg testa kamera mitt hos meg og det funka... men ikke hos meg.. Har hatt samme problem på min egen maskin, da jeg kobla til kameraet (forøvrig ikke et web-kamera). maskina omstartet i det uendelige, helt til jeg trakk ut ledningen. jeg fant aldri noen løsning på dette, prøvde alt av oppgradering av bios, usb-drivere osv osv. men nå bruker jeg en annen pc, og der er det aldri noe problem. problemet skyldes altså pc'en, ikke kameraet Lenke til kommentar
mostyle Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 ok! såpass...! Må jeg bytte eller kjøpe ny pc for å få web-cam'en til å funke!? Kjipt da! ..men jeg har ikke hatt problemer med å koble til selve kameraet.. jeg kan se på bildene jeg har tatt osv.. men når jeg skal 'switche' til web-cam'en så skrur den seg av... den klikker bare! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ok!såpass...! Må jeg bytte eller kjøpe ny pc for å få web-cam'en til å funke!? Kjipt da! ..men jeg har ikke hatt problemer med å koble til selve kameraet.. jeg kan se på bildene jeg har tatt osv.. men når jeg skal 'switche' til web-cam'en så skrur den seg av... den klikker bare! det kan finnes andre løsninger. du kan prøve å installere programvaren for kameraet på nytt (noe som ikke hjalp for meg, men kanskje det gjør det for deg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå