jorgmeister Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Leser i artikkelen om Dell 510M at den er "dothan" klar. Hva slags prosessor er dette? Når kan man forvente den på markedet? Hva koster den? Hva yter den? Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 det er den neste pentium-m brikken. ville tippe at den kommer til å legge seg litt over dagens pentuim m brikker på pris/ytelse. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den er produsert med Intels 90nm prosess og vil ha 1MB L2 cache. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Leser i artikkelen om Dell 510M at den er "dothan" klar. Hva slags prosessor er dette? Når kan man forvente den på markedet? Hva koster den? Hva yter den? Det er neste generasjon Pentium-M prosessor som er produsert på 90nm og har dobbelt så mye cache som dagens P-M cpu (2MB) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Leser i artikkelen om Dell 510M at den er "dothan" klar. Hva slags prosessor er dette? Når kan man forvente den på markedet? Hva koster den? Hva yter den? Det er neste generasjon Pentium-M prosessor som er produsert på 90nm og har dobbelt så mye cache som dagens P-M cpu (2MB) Det var liksom det jeg sa da? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Leser i artikkelen om Dell 510M at den er "dothan" klar. Hva slags prosessor er dette? Når kan man forvente den på markedet? Hva koster den? Hva yter den? Se vår artikkel her; http://barbara.no/art.php?artikkelid=2074 Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det var liksom det jeg sa da? Ikke helt korrekt. Litt forskjell på 1MB og 2MB L2 cache Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det var liksom det jeg sa da? Ikke helt korrekt. Litt forskjell på 1MB og 2MB L2 cache Typo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå