Irminsûl Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har hørt mye bra om TBSC/Videologic Sonic Fury lydkort, men jeg finner det ikke på prisguiden. Er det fordi det er "utdatert" eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 De har det på Pan Lydstudio. www.pan.no Koster 1090,- kroner. Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det begynner å dra på årene nå da. Jeg har et Sonic Fury lydkort som jeg kjøpte for over 2,5 år siden. Og det var vel ikke helt nytt da heller om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Til den prisen lønner det seg kanskje like godt å kjøpe ett av Audigy 2 kortene? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Til den prisen lønner det seg kanskje like godt å kjøpe ett av Audigy 2 kortene? Eller kanskje et M-Audio Revolution 7.1 (koster kanskje litt mer), eller et fra Terratec (Sky og Space bruker så vidt jeg vet samme chip som Revo 7.1), alt etter behov og bruksområde. Min generelle oppfatning er at dersom du skal spille, kjøper du Creative... Spørsmålet om du faktisk vil merke forskjellen på noen av disse, kan jo henge i luften Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Spørsmålet om du faktisk vil merke forskjellen på noen av disse, kan jo henge i luften Godt poeng. Tror jeg går for Audigy 2. Takk for alle svar. Endret 9. februar 2004 av Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå