kilogram Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Delphi 8 for the Microsoft .NET Framework Delphi-serien frå Borland har lenge vore ein favoritt blant programmerarar som treng eit kraftig men samtidig anvendeleg utviklingsmiljø og programmeringsspråk. Med den åttande utgåva av programmet nyttar Delphi seg no av Microsoft sitt .NET-rammeverk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mholen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg stusset litt over påstanden: .NET-rammeverket er nemlig berre installerbart på maskiner som køyrer Windows 98 eller høgare, og er difor uaktuelt for mange som produserer programvare for den generelle folkemengda. Jeg tviler sterkt på at det er mange utviklere som gjør et poeng av å fremdeles støtte windows 95 i programmene sine. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det er nok relativt mange som framleis er tvinga til å gjere det, sidan det er ein overveldande brukarmasse som framleis nyttar Windows 95. Men du har rett i at mange ikkje treng å bry seg om det, eg syns berre det var verdt å nemne det i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg