zaico Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Heisann har bestilt meg waterchill, det jeg lurer på er om det går bra å sette radiatoren oppe bakerst i kabinettet? Vil helst ha det slikt fordi jeg har 120mm vifte-plass der og ingen andre plasser i kabinettet. Men har hørt at pumpe bør være øverste delen av systemet denne vil da komme et stykke under radiatoren. Setter pris på om noen kan hjelpe meg med dette. Endret 9. februar 2004 av zaico Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har pumpen lavest i mitt kabinett. Funker helt greit det. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 L20 klarer vel ein høgde på godt over 50cm eller? Men det funke fint med meg eg har radiatoren i toppen av cheiftech og pumpa i bånn. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Takker for gode svar, da har jeg ingen bekymringer i hodet når jeg snart tar kvelden Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jada, det funker helt fint. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Feilpostet. Hører hjemme under Overklokking -> Vann og ekstremkjøling Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg