Gå til innhold

Might & Magic Tribute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja dette er jo ikke spillserien i seg selv som er skyld i. Og vi er selvfølgelig sterkt uenig i Trip Hawkins (tidligere CEO i 3DO) sin idelogi, og det blir noen hint på det i spillet.

Forøvrig er jeg uenig at MM8 og MM9 var elendig spill...

Ja, MM8 ble bare pumpet ut på en gammal motor for å tjene litt ekstra penger, og har ingen ny spennende historie. Men MM9 syntes jeg faktisk er rimelig bra med tanke på at NWC bare fikk 5 måneder på utvikle det, da putslig en dag 3DO sa; "Bli ferdig innen to uker". Spillet hadde jo ikke engang nåd beta. Men med å patche spillet, og bare komme seg forbi de første timene med spilling lurer et spill som faktisk er nokså bra spør du meg. :)

For mer info besøk forumet til MMT.

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Nedturen begynte vel strengt tatt ikke før etter 7'ern for de fleste.

Men at Morrowind er et knall bra spill skal jeg ikke nekte for. Men det er ikke et døende spill. Might and Magic derimot var/er et døende spill nettopp på grunn av holdningene til folk som dere. ;) Men mange av oss har også sett hva MM har brakt med seg av gode ting og vi ønsker å føre dette videre, og minne på at det fortsatt kan komme gode MM spill. I et håp om at en dag vil et profesjonelt spillselskap lage MM10. Og dette ser nå ut til å gå i oppfyllelse! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

6'ern var bra og 7'rtn synes jeg nesten var bedre med tanke på at det var flere restriksjoner på ting en character kunne lære også at man ikke kunne bli både dark og light grandmaster.

EDIT: Tribute så litt artig ut, likte det med vampyrer og geenier.

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...