Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Endret startside i internet explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned Spybot, og rensk maskinen din for svineriet.

PS. Og jeg "misliker" folk som skriver med større skrift, fet skrift og med store bokstaver kun fordi de tror at vi legger merke til det da. Siden det er første posten din, så får du svar fra meg. Men ikke la det bli en uvane. Ok? :yes:

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

he he, prøvde å endre skriftstørrelsen etter at jeg var ferdig, men det "skar" seg..

Beklager så meget :blush:

Har prøvd å kjøre ad aware, men dette hjalp ikke. Får da prøve neste steg på lista.

Takk for tips.

Lenke til kommentar

Hei, problemet er nok det samme som de fleste a disse plagene som endrer startsiden din. Adaware fjerner dem som regel, men de kommer tilbake etter oppstart fordi det i registeret ligger en instruksjon som lager register-nøklene omigjen på hver start av maskinen.

I registeret, på dette stedet:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

ligger kommandoer som kjøres på hver oppstart. Dette kan være oppstart av programmer osv. Om du finner noe her som du vet ikke skal være der, eller som har tydelig nok navn til at det ikke er å ta feil av, så slett det. Da skal du bli kvitt at du får tilbake dritten hver reboot.

(Så annbefaler jeg spybot's immunize funksjon for å forhindre at du blir "smittet" igjen)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...