Gå til innhold

Vifte som bytter farge etter Tempraturen

Anbefalte innlegg

Aerocool har kommet med en vifte som bytter farge etter tempraturen i kabinettet. Kan være kjekt vist man har vindu er bare og se inn i kabinettet og si : Tja det er under 26 grader for viften er blå. Den bytter farge etter tempratur, under 26 grader er den blå og vist det blir over 33 er den rosaorange. The Chameleon Har et støyniva fra 20 dB ( 2,000 RPM / 36,507 m3/h) til 36 dB (3,500 RPM / 61,807 m3/h)

Fan-camilla-2.jpgFan-camilla-cool.jpgFan-camilla-warmer.jpg

Endret av Bateman26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du synes er stilrent er ikke sikkert andresynes er stilrent. En annen ting er hva er harry. Vet mange som synes det er harry og ha alt annet en et hvitt kjedelig kabinett. og vist definisjonen på og være harry er og ha en moddet pc ja da er jeg KJEMPEharry og stolt av det

Lenke til kommentar

Noen burde foreslå dette for microplex.no!

De har en egen del av forumet sitt dedikert for forslag til nye ting!

Skulle gjerne gjort det selv, men jeg har ikke konto på forumet deres og gidder ikke å lage en heller (i alle fall ikke i dag)!

Men det er sikkert noen som leser dette som har, eller gidder å lage en!

Edit: Skrivekjell

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
IDÈ: Hvorfor ikke bare sette inn en tempføler i kabinettet som kobler ut en blå kald katode og inn en rød når temperaturen stiger over f.eks. 26 grader?

Fordi at for mange er det "vanskelig", mange velger å kjøpe det ferdig for å spare tid og jeg tviler på at du får det til så vellykket hvis du gjør det selv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...