Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 I det konstruktive hjørnet idag? Synes faktisk den stilen var kul, jai! Menyen er ikke midtstillt i boksen sin, og er overhodet ikke samme stilen som resten. Hva med å mekke et kult, ganske mørkt, eller ganske lyst (les: ikke noe midt imellom lyst og mørkt) som bakgrunn til headeren, og bruke noen av momentene som bakgrunn på teksten? Tror det hadde blitt knallis! Sånn natt-trafikk eller noe sånt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er forresten litt lei av blått Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har sett værre (les: gfx.no fra min side ), men har også sett bedre.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den var digg Det eneste som trekker ned hos meg er bakgrunnsfargen og menyen, ellers er det helt topp Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Saann... endelig hjemme og kan faa gjort noe her! Okeidokei.. ny bakgrunnsfarge og meny is coming up! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 syntes den var ganske fet jeg... men fargene og menyen var litt tamme! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har kanskje blitt nevnt før, men det første jeg ville gjort med den sida der, er å fjerna scrollen i midten av sida. Selv om det er iframes, eller div med scroll, passer det dårlig inn i dette tilfellet. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Kansje du kan lage knapper i samme "spiker-style" som resten av sia, og bruke denne mouseovern? (som Satyrium seff kom drassende med ), det kunne passe bedre til siden din enn den du har der nå (som forøvrig er ganske cool, men kansje ikke akkurat her..).. keep up tha nice work! Jeg bare må spørre... Er jeg teit vist jeg ikke forstår den forklaringen der? Nå har jeg prøvd og prøvd men jeg får det ikke til og fungere..?? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 tja, kansje du kunne poste den sia du ikke får til å fungere så visste vi hva vi skulle si at du gjorde galt? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Huff... Så folk kan titte på de skammelige kodene mine? Give me a minute then... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Her er selve siden..! css filen min.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fjern den ekle scrollbaren midt inni siden, og gjør tekstfeltet dynamisk! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Ja det er sikkert veldig lett for en som kan litt... Jeg tar det siden... akkuratt naa vil jeg bare vite hvorfor den dumme menyen ikke vil funke..! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 HVa er det som ikke virker med den? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Den skulle lissom vere slik som denne her... Men jeg faar ikke det til tydeligvis... Edit: bildene jeg vil bruke ligger i http://home.no.net/tccave/layouts/WEB/images/ Endret 10. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vel, jeg føler helt klart at d kan bli noe av siden! Jeg føler at kanskje siden burde ha hengt sammen, altså at du ikke har mellomrom mellom headeren og tekstboksen. Bakgrunnsfargen er ikke bra, som mange her allerede har sagt. Du burde også lage en definert overskrift for avdeling av teksten, også. Prøv å ordne litt på den, så får vi se om du får noe bra av siden, for slik den er per dags dato må jeg nok si at den ikke slo helt ann... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Helt godkjent, men sånne spikes minner meg om mørke ting, ikke lyseblått og hvitt.. MAKE IT DARK BEIBE Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Sparks: Ikke somdette her vel? Iverterte hele siden.. Btw så prøver jeg og lage en versjon med dynamisk hovedvindu nå.. Men jeg blir snart frustret på IE her.. Opera og Mozilla viser siden fint men IE liker meg tydeligvis ikke. Hvorfor blir det alltid mellomrom mellom bilder og div vist bildet er over men ikke når det er under? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sparks: Ikke somdette her vel? Iverterte hele siden.. Jeg synes faktisk det ble mye bedre. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Uhm... Personlig likte ikke jeg den da men... Her er enda en versjon.. med dynamisk textfelt som Toolshed requested.. Hvordan ble det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå