Gå til innhold

De styggeste sidene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere ikke sett www.arngren.net før? Den er jo allerede en klassiker...minst et år siden jeg nesten spydde av den...

Men jeg syns at itavisen.no er fæl jeg! Klarer de å presse inn flere reklamer? Selvfølgelig holder de seg ikke til anim.gif's men også flash-baserte bannere, gjerne med lyd når musepekeren kommer over en av dem.

I tillegg er de ekstra trege med nyheter, og oppdaterer ikke i helgene. Jippi. Må få lov til å quote min kjære venn Donald her; "OMG PLZ!!!"

Lenke til kommentar

Nja ser ikke så mye reklame på IT-avisen med Norton Internet Security og SPAM filter. Dessverre er nettreklame tatt av jævlig og jeg håper de kutter dette ut. Ville heller betalt 10,- uka med SMS uten reklame.

Værst er det med Flash reklamen på 1x1px eller 135x50/60 som gir fullscreen pop-up som bla. på passagen.se av og til. Hjelper ikke å krasje ned med ALT+F4 der.

- - -

Værst er kommentarene på IT-avisen, veldig seriøst av redaktøren å surfe og svare på slike.. sier litt om bedriften egentlig, litt Kvalito kanskje. Dessverre igjen er det domenenavnet som gir penger og fame fremfor kvalitet. De har et drittsystem som ved " " gir &quote; &quote; i kommentarene. Alle nyhetene på IT-avisen er kopiert rett av andre sider og delvis oversatt/redigert litt. Enkel business?

Endret av XPUserz
Lenke til kommentar
Må få lov til å quote min kjære venn Donald her; "OMG PLZ!!!"

Gud som jeg lo av det bilde der første gang jeg så det :laugh:

Lo sikkert i et par timer elns :p

For å ikke spamme kan jeg også nevne http://www.iguil.net :thumbup:

dog ikke .no men en norsk fyr som har laga.

edit: *mekke link*

edit2: det var visst mye penere nå enn før, selv om den ikke var noe pen nå heller

edit3: eventuelt http://www.iguil.net/irc/

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...