XPUserz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kjenner du til noen så post dem her Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) www.arngren.net edit: ikke .no da, men hvertfall en norsk side Endret 8. februar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) www.arngren.net OMFG!!! :O Har hørt om uttrykket bombe i reklameverden, men denne tar jo kaka!! Makan til skvise-så-mye-info-som-mulig-på-minst-mulig-plass har jeg aldri vært borti! [e]dumme bb-code.. Endret 9. februar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 O! M! F! G! _dette_ er jo havari! Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Arngren er *syk* Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har dere ikke sett www.arngren.net før? Den er jo allerede en klassiker...minst et år siden jeg nesten spydde av den... Men jeg syns at itavisen.no er fæl jeg! Klarer de å presse inn flere reklamer? Selvfølgelig holder de seg ikke til anim.gif's men også flash-baserte bannere, gjerne med lyd når musepekeren kommer over en av dem. I tillegg er de ekstra trege med nyheter, og oppdaterer ikke i helgene. Jippi. Må få lov til å quote min kjære venn Donald her; "OMG PLZ!!!" Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Nja ser ikke så mye reklame på IT-avisen med Norton Internet Security og SPAM filter. Dessverre er nettreklame tatt av jævlig og jeg håper de kutter dette ut. Ville heller betalt 10,- uka med SMS uten reklame. Værst er det med Flash reklamen på 1x1px eller 135x50/60 som gir fullscreen pop-up som bla. på passagen.se av og til. Hjelper ikke å krasje ned med ALT+F4 der. - - - Værst er kommentarene på IT-avisen, veldig seriøst av redaktøren å surfe og svare på slike.. sier litt om bedriften egentlig, litt Kvalito kanskje. Dessverre igjen er det domenenavnet som gir penger og fame fremfor kvalitet. De har et drittsystem som ved " " gir "e; "e; i kommentarene. Alle nyhetene på IT-avisen er kopiert rett av andre sider og delvis oversatt/redigert litt. Enkel business? Endret 9. februar 2004 av XPUserz Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Må få lov til å quote min kjære venn Donald her; "OMG PLZ!!!" Gud som jeg lo av det bilde der første gang jeg så det Lo sikkert i et par timer elns For å ikke spamme kan jeg også nevne http://www.iguil.net dog ikke .no men en norsk fyr som har laga. edit: *mekke link* edit2: det var visst mye penere nå enn før, selv om den ikke var noe pen nå heller edit3: eventuelt http://www.iguil.net/irc/ Endret 9. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har vi ikkje hatt nok slike tråder etter kvert?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har vi ikkje hatt nok slike tråder etter kvert?? Jo! Kan dere ikke værsåsnill og forsette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå