Gå til innhold

Europa ler av dere? NO KIDDIN`!

DrErling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha.. dumme amerikanere ass...

:mad:

Oi se, en dame gjør det samme i Teheran, og blir skutt/lynsjet på stedet..

haha.. dumme iranere ass...

slike bemerknigner/diskriminering/rasisme whatever er ikke noe bedre selv om man ler av amerikanerne.. når jeg ler av en iraner er jeg rasist, men når jeg ler av en amerikaner.. ja da følger jeg bare med i tiden, og er mainstream..

skummelt. :ermm:

Lenke til kommentar
haha.. dumme amerikanere ass...

:mad:

Oi se, en dame gjør det samme i Teheran, og blir skutt/lynsjet på stedet..

haha.. dumme iranere ass...

slike bemerknigner/diskriminering/rasisme whatever er ikke noe bedre selv om man ler av amerikanerne.. når jeg ler av en iraner er jeg rasist, men når jeg ler av en amerikaner.. ja da følger jeg bare med i tiden, og er mainstream..

skummelt. :ermm:

Helt riktig.

Er selv utenlandsk og hvis en fra utlandet dreper 100mennesker, gjør ikke jeg det. Eller gjør jeg ? :roll:

Lenke til kommentar

det er ikke det som er poenget .. poenget er at amerikanere påstår de er så fri og talefriheten og alt det okse dritten ..

så kommer en delvis skult bryst frem (kunne ikke se det på live showet likevel)

og da flyr de av skaftet for å kjefte og saksøke osv .. mens hos oss drar vi frem pikken foran et større prosent av befolkningen og blir sex-symbol

Lenke til kommentar
det er ikke det som er poenget .. poenget er at amerikanere påstår de er så fri og talefriheten og alt det okse dritten ..

så kommer en delvis skult bryst frem (kunne ikke se det på live showet likevel)

og da flyr de av skaftet for å kjefte og saksøke osv .. mens hos oss drar vi frem pikken foran et større prosent av befolkningen og blir sex-symbol

Du har et poeng i noe av det du sier, de klarer veldig godt å "vise" dumheten sin, alle de saksmålene, krig etc.. Vel, vel så er ikke noen amerikanere de skarpeste... :D

Lenke til kommentar
Ja, gud, tenk å måtte se en pupp! Hun som saksøker saksøker visst på vegne av "hele det amerikanske folk". For en edel gjerning! Lurer på om hun har sett neddi genseren sin selv jeg  :ermm:

Synes at det burde være slik at du må gjennom en IQ test før du kan saksøke...

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Ja, gud, tenk å måtte se en pupp! Hun som saksøker saksøker visst på vegne av "hele det amerikanske folk". For en edel gjerning! Lurer på om hun har sett neddi genseren sin selv jeg  :ermm:

Synes at det burde være slik at du må gjennom en IQ test før du kan saksøke...

Helt enig, Amerikanerene misbruker det rettsystemet noe så grenseløst, at det blir bare latterlig.

Jeg støtter forresten Hefner også, jeg har faktisk fått flere gode lattere pga. det lille stuntet med puppen til Janet. Skulle jo tro de masakrerte en barnehage med trailer etter oppstyret å dømme.

Lenke til kommentar

I USA er det greit at unger i alle aldre ser på film hvor helten/the good guy slakter ned alt som er av utlendinger, terrorister og korrupte kommunister. Men med en gang en halvnaken pupp nesten blir vist på TV så holder hele nasjonen, som nettopp har bombet halve den arabiske verden sønder og sammen, på å få totalt nervøse sammenbrudd og må gå i terapi hele gjengen.

Lenke til kommentar

Jeg sier bare velkommen til dobbelmoralens hjemland...

Europa ler trolig av oss, fastslår han

Har ledd ganske lenge nå, jeg personlig :yes:

Må si at jeg ble betydelig mer sjokkert av Kristoffer Schau's penis enn av Janet Jacksons pupp. Og det ble ikke store skandalen med Kristoffer.

Kan du tenke deg hva som hadde skjedd, hvis det hadde vært i USA? :ermm:

Lenke til kommentar

kristoffer schau hadde blitt tiltalt for terrorisme!

med så mange folk som reagerer så kraftig at de "må i terapi", kan du banne på at en penis hadde falt under terror loven i USA (skape frykt og avsky blandt befolkningen...er det ikke det terror går ut på? :) )

Lenke til kommentar
det er ikke det som er poenget .. poenget er at amerikanere påstår de er så fri og talefriheten  og alt det okse dritten ..

Nå var det jo litt for å sette det på spissen da, og samtidig påpeke at man ikke kan påberope seg retten til å kalle folk for "ting", kun fordi det er politisk korrekt, eller ikke politisk ukorrekt om du vil.

var det som var mitt poeng, men samtidig så er jeg enig i Hugh ( er på fornavn ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...