magnus85 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 herfår du kjøpt whitebox maskiner, og på cl50 på tilbehør kan du velge trådløst nettverkskort kr 0. da vil jo alle selvfølgelig ta med det? eller blir den vanlig tp kortet borte da? Noen som vet? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg mistenker at vanlig nettverk er innebygd i hovedkortet. Correct me if Im wrong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg mistenker at vanlig nettverk er innebygd i hovedkortet.Correct me if Im wrong. Er nok det ja. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Men hva mener de med Trådløst nettverk for 0kr da? Kan det være at det er innebygd Trådløst A+B men om jeg bestiller 802.11g så blir den erstattet? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) herfår du kjøpt whitebox maskiner, og på cl50 på tilbehør kan du velge trådløst nettverkskort kr 0. da vil jo alle selvfølgelig ta med det? eller blir den vanlig tp kortet borte da? Noen som vet? Som standar sitter det et A+B Trådløst nettverkskort i CL50, men du kan velge og ta et G(støtter også B) nettverkskort, det koster ikke noe og bytte om disse. A og G har begge 54mb overføring, men A er ikke så mye utbrett og følger endel andre regler så den fungerer kun innendørs med lavere sende styrke. Men A skal hvist være mest utbrett i USA. Jeg har byttet til G nettverk i min CL50, det er rask og finnes masse utstyr på alle webshoper som støtter G standaren. samt at G kortet kjører også på B utstyr, hvis du er på skolen og de har B f.eks. Endret 9. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Du bør velge kortet som støtter både b og g standardene. B er mest utbredt nå, men G tar snart over, og da er det kjipt å sitte med 11mbps overføring Ikke gjør samme tabben som meg ved å velge B. Nå har jeg akksesspunkt med G, og angrer. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Man får både vanlig LAN (kabel) og trådløst fra Whitebox, man kan velge mellom a/b og b/g (sånn kort fortalt) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Da vil det lønne seg å velge b\g da kanskje. Hva er aksesspunktet du kan kjøpe med da, hvor raskt er det? Når jeg skal til USA i sommer er det trådløst internett i huset vi har leid. Hvilken type tror dere det kan være da? A? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå