montesa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jeg skal kjøbe en bærbar pc som skal erstatte den nåværende stasjonære. Etter å ha surfet litt rundt har jeg komt fram til at Dell egentligt har billige pcer.. Er dette et bra oppsett? - Burde jeg ligge langt unna Dell? - Konfigurere annerledes? Endret 8. februar 2004 av montesa Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg skal kjøbe en bærbar pc som skal erstatte den nåværende stasjonære. Etter å ha surfet litt rundt har jeg komt fram til at Dell egentligt har billige pcer.. Hrmf ... det er ikke noe spesielt galt med å kjøpe Døll, men så utrolig billige er de ikke.... DU kan jo f.eks ta en titt på Acer, - du finner nok en bedre PC der til lavere pris, evt har du jo slike som Whitebox og Zepto ... Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Syntes Dell er helt kurant jeg. Har selv kjøpt en stasjonær pc fra Dell for en stund tilbake, det var kraft og grei service for en helt ålreit pris. Fått Dell brosjyren i posten nå jeg og og ser mange fine tilbud på bærbare der. Tror ikke du vil angre på å velge Dell! Så jo bra ut det oppsettet der og! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg skal kjøbe en bærbar pc som skal erstatte den nåværende stasjonære. Ta f.eks en titt på 291 serien her; http://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=3...4&g2=599&g3=117 Denne gir nok mer for pengene enn Dell, har også bedre byggekvalitet enn Dell, - dessuten skulle det gå an å få de ennå billigere enn MPX selger de Lenke til kommentar
montesa Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) - Er det en fordel med centrino? - Hvor mye yter en Pentium M 1,5 i forhold til en vanlig Pentium? Synes ennå Dell har greie priser. Det er ikke viktig med stor HD. Endret 9. februar 2004 av montesa Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har Dell Latitude C640 selv, og kan anbefale Dell på det varmeste. Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Så lenge du er klar over at du kjøper en skrivebordserstatter er vel maskinen grei nok. Grafikkortet er ELENDIG dog, så om du har planer om å spille spill bør du bytte det til f.eks Radeon 9600 pro (om dette er tilgjengelig på den modellen). Kim Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Feilpostet. Skal ligge under bærbar-kategorien selv om det ja er en ny pc så skal alt som har med laptop å gjøre ligge under bærbare-kategorien. Flyttes fra Hjelp, jeg skal ha ny pc og til bærbare. Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 - Er det en fordel med centrino? - Hvor mye yter en Pentium M 1,5 i forhold til en vanlig Pentium? Synes ennå Dell har greie priser. Det er ikke viktig med stor HD. trenger ikke nødvendigvis være centrino, men en pentium m prosesseor (den som inngår i centrino oppsettet) er etter manges mening den beste løsningen for bærbare maskiner per dags dato. om ikke vekt, støy og batterilevetid er så viktig, kan det være like greit med en annen cpu. en pentium m 1,5 yter omtrent som en pentium 4 2,3 elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå